پرسپولیس نیوز : حمله گروهی از کاربران اینترنتی به اینستاگرام مهرداد میناوند هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی باعث شد تا او تمام پست های قبلی اش را پاک کند اما بازهم به درخواست دوستان نزدیک خود فعالیت در صفحه اش را از سر گرفت.

این موضوع بهانه ای شد تا به سراغ این ستاره سابق فوتبال ایران برویم و درباره اتفاقاتی که برایش افتاده و نیز شرایط پرسپولیس و غیبتش در دیدارهای تیم پیشکسوتان ایران با وی گفت و گو کنیم. میناوند احترام خاصی برای هواداران واقعیت استقلال قائل است اما برای کسانی که به او و دیگران توهین کنند ارزشی قائل نیست.

 

*چند وقت پیش عکس های قدیمی ات را در اینستاگرام گذاشته بودی و گاهی هم برای استقلالی ها کری می خواندی اما به یکباره تمام عکس هایت را پاک کردی. علت این تصمیمت چه بود؟

ببینید کری خواندن یکی از ویژگی های جالب و جذاب فوتبال و در کل ورزش است که هواداران هر تیم با بازیکنی برای هم می خوانند. این موضوع تا وقتی که احترام ها سرجایش باشد خیلی خوب است اما وقتی کری خواندن به بی احترامی و توهین تبدیل می شود دیگر نمی شود اسم آن را کری گذاشت.

*مگر پست خاصی گذاشته بودی که به تو بی احترامی شد؟

نه. من کار خاصی نکرده بودم. من چشمانم را چندوقت پیش عمل کرده بودم و برای همین با عینک شب و کلاه تردد می کردم که این موضوع به یک سوژه خوب برای اهانت برخی ها تبدیل شد. من عادت ندارم چیزی را برای کسی توضیح دهم اما حالا می خواهم عکسم در اتاق عمل را در صفحه ام بگذارم تا برخی افراد متوجه شوند که به چه علت با این استایل می گشتم. اما این موضوع باعث شد تا برخی بدون دلیل به من فحاشی کنند و برای همین تصمیم گرفتم تا عکس هایم را پاک کنم.

*پس برای هواداران استقلال کری نخوانده بودی؟

همان طور که گفتم کری با احترام همیشه بین همه ورزشکاران وجود دارد. من هم گاهی با دوستانم در استقلال شوخی می کنم اما بی احترامی هرگز. من برای هواداران واقعی استقلال احترام زیادی قائلم و اسطوره های بزرگ این باشگاه را دوست دارم افرادی مثل زنده یاد ناصر حجازی که در زمان حیاتش با او ارتباط زیادی داشتم و حالا هم به مراسم اکران خصوصی فیلم اش دعوت شده ام. من معتقدم کری نمک فوتبال است اما بی احترامی کردن خیلی زشت است. من باز هم با افتخار اعلام می کنم که پوشیدن پیراهن پرسپولیس در زمان بازیگری، بهترین تصمیم زندگی فوتبالی ام بوده است و حالا هم هرچقدر می گذرد قدر بودن در این تیم و حضور در کنار هواداران را بیشتر می دانم اما فکر می کنم برخی ها از آن شوتی که در داربی زدم و تیر دروازه استقلال را لرزاند و هنوز هم آن تیر دارد می لرزد می لرزد، ناراحتند!

*بازهم که کری خواندی!

بله و این را هم به روزنامه شما بگویم که تا قبل از داربی فصل جدید، یک سورپرایز ویژه هم دارم که برای یکسری آدم ها خاص رو می کنم!

*بگذریم. تو سابقه بازی در اشتروم گراتس اتریش و حضور با اینن تیم در لیگ قهرمانان اروپا و بازی با تیم های مطرحی مثل منچستر یونایتد را در کارنامه ات داری. پس چرا وقتی تیم منتخب 98 یکی، دو هفته پیش به اتریش رفت، همراه این تیم نبودی؟

من خیلی دوست داشتم به همراه تیم 98 به اتریش بروم چون این کشور را دوست دارم و قبلا همان طور که گفتم در این کشور بازی هم کرده ام و آنها مرا کاملا می شناسند. اما همانطور که گفتم به خاطر عمل چشمهایم نتوانستم همراه با این تیم بروم اما در سفر آینده حتما تیم 98 را همراهی می کنم. خیلی دوست داشتم در این بازی با تیم منتخب اتریش که بازیکنانی مانند تونی پولستر در آن بازی می کردند، به میدان بروم اما قسمت نشد.

*درباره بازی تیم ستارگان ایران و ستارگان جهان که چند وقت پیش برگزار شد چه نظری داری؟

اینکه این بازی خیریه برگزار شد خیلی خوب است و من هم از حضور ستارگان بزرگ فوتبال جهان در ایران خیلی خوشحال شدم اما قبل از این عنوان شده بود که عواید حاصل از برگزاری این بازی به بیماران ام اسی می رسد اما من شنیده ام که حضور ستارگان جهان در ایران خرج روی دست مسئولان برگزاری بازی گذاشته است و آنها حالا بیش از 300 میلیون تومان بدهکار هم شده اند. با این تفاسیر نمی دانم چه چیزیی برای کمک به بیماران ام اسی مانده است!

*درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ این فصل چه نظری داری؟

پرسپلیس همیشه تیم محبوب من است و خواهد ماند و من خاک پای هواداران این تیم هستم که همیشه از تیم محبوب شان حمایت می کنند. من هم همیشه و با هرکادر فنی که در پرسپولیس کار می کرده، از این تیم حمایت کرده ام و معتقدم باید پیشکسوتان بیشتر از تیم حمایت کنند تا انتقاد اما گاهی چیزهایی می بینم که آدم را ناراحت می کند. خواهش من این است که اگر کسی در پرسپولیس کار می کند و بعد از جایی پیشنهاد دریافت می کند لطفا سر پرسپولیس منت نگذارد که من به خاطر تیم مانده ام!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)