پرسپولیس نیوز:پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قصد دارد از برخی افراد که مشکلاتی ایجاد کرده اند به مراجع قانونی و قضایی شکایت کند.

مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که قصد داشت دست برخی از آسیب زنندگان به تیم را معرفی کند با تهدید‌هایی از سوی این عده روبرو شده است.

میناوند طی چند وقت اخیر چه در مصاحبه‌های خود در رسانه‌ها و چه در صفحه شخصی خود برخی از افراد که سعی داشتند به تیم نزدیک شوند و از طرفی هم لطمات زیادی به پرسپولیس را زده بودند را معرفی کرده بود و اعلام داشت که به زودی نام و تصمیمات آنها را افشا خواهد کرد.

این عده که برخی از آنها هم در کمیته اخلاق دارای پرونده هستند سعی داشتند در صفحات شخصی خود و به منظور جمع کردن فالوور برای خود اخبار تیم و بعضا نقل و انتقالات را اعلام کنند و به واسطه نزدیکی با برخی از مدیران سابق خود را به تیم هم نزدیک کردند اما میناوند اعلام کرده بود که اعمال آنها را به زودی افشا خواهد کرد. برخی از این افراد حتی ارتباط هایی خارج از چارچوب فوتبال با برخی از بازیکنان ایجاد کردند که باعث به حاشیه رفتن تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس هم شدند.

این موضوع باعث شد تا این افراد با اجیر کردن برخی از اوباش برای میناوند مشکل تراشی کنند به گونه‌ای که این پیشکسوت فوتبال که برای ضبط یک برنامه تلویزیونی و مصاحبه با جواد نکونام به شمال کشور رفته بود با مزاحمت‌هایی از سوی این افراد روبرو شد و حالا میناوند تصمیم خود را برای برخورد با این افراد گرفته است.

او قصد دارد طی روزهای آتی از این افراد به مراجع قضایی شکایت کرده و به صورت قانونی با اقدامات برخورد کند. این فرد که نامش «ع – پ» است و در تهران رستوران دارد توسط عده‌ای برای میناوند مشکل تراشی کرده است و این پیشکسوت قصد شکایت از او را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)