پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قلباً این تیم را دوست داشته باشند کمک می‌کنند شروط رویانیان انجام پذیرد.

مهرداد میناوند در خصوص اینکه محمد رویانیان برای ماندن در باشگاه پرسپولیس 2 خواسته دارد عنوان کرد: رویانیان خواسته زیادی از هیئت مدیره و وزارت ورزش ندارد و خواسته‌های او بسیار منطقی است و چیز عجیب و نشدنی نیست.

وی با ابراز خوشحالی از وضعیت پرسپولیس، افزود: خوشحالیم پرسپولیس بعد از چند سال ناکامی که دلایل خاص خودش را هم داشت، توانسته به موفقیت برسد و اکنون با تلاش دایی، بازیکنان و مدیریت باشگاه توانسته صدرنشین شود. اکنون همه باید به حفظ این صدرنشینی باشیم تا منجر به قهرمانی پرسپولیس شود و بعد از چند سال بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم خوبی جمع شده و کادر فنی به خوبی ضعف‌های پرسپولیس را پوشش داده و بازیکنانی این فصل به خدمت گرفته شدند که با وجود جوانی تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و اکنون جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس هستند. این تیم سال بعد قدرتمند‌تر خواهد شد چون بازیکنان با تجربه‌تر می‌شوند و با بازی در کنار یکدیگر به هماهنگی می‌رسند. پرسپولیس اکنون تیمی است که علاوه بر نتیجه‌گیری زیبا و روان هم بازی می‌کند.

میناوند با بیان اینکه اکنون وقت حمایت از پرسپولیس است، در خصوص احتمال رفتن رویانیان از این باشگاه گفت: هواداران پرسپولیس بعد از 4 سال سختی کشیدن می‌توانند روزهای خوب تیم را ببینند اما اتفاقاتی می‌افتد که ناراحت کننده است. رویانیان در این چند سال کارهای خوبی انجام داده و باشگاه پیشرفت زیادی کرده است. وقتی بیانیه او را برای ماندن خواندم دیدم انتظار زیادی ندارد و اینکه بودجه وزارت ورزش به تصویب مجلس برسد و به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال کمک شود یا 2 نفر متمول به باشگاه بیایند، نشدنی نیست.

وی ادامه داد: اگر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قلباً این تیم را دوست داشته باشند کمک می‌کنند که این کار صورت بگیرد و شروط رویانیان انجام پذیرد. وزارت ورزش هم می‌تواند کمک کند 2 نفر متمول که شرایطش را هم برای حضور در هیئت مدیره دارند به پرسپولیس اضافه شوند و امیدوارم در این سال سخت از پرسپولیس حمایت شود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: نمی‌دانم چطور برخی تیم‌ها در لیگ برتر به صورت کلان بودجه دولتی می‌گیرند و آب از آب تکان نمی‌خورد اما نوبت به پرسپولیس و استقلال که می‌رسد کمک دولتی ممنوع می‌شود. اکنون پرسپولیس و استقلال در برزخی حضور دارند که دولتی هستند اما نمی‌توانند از دولت پول بگیرند. متاسفانه در پرسپولیس برعکس استقلال حمایتی وجود ندارد و حداقل اگر در استقلال پولی نیست اعضای هیئت مدیره از مدیرعامل این باشگاه حمایت می‌کنند اما هیئت مدیره پرسپولیس پشت سر رویانیان نیستند.

میناوند اضافه کرد: هیئت مدیره و پیشکسوتان پرسپولیس اکنون که تیم در صدر جدول است و می‌تواند قهرمان شود باید از این تیم حمایت کنند و اگر به موفقیت نرسیم باید افسوس بخوریم که افسوس خوردن هم فایده‌ای ندارد. هواداران هم بهتر است مثل همیشه از تیم حمایت کنند و با حضور در ورزشگاه به پرسپولیس دلگرمی بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: ما پیشکسوتان هم نباید اگر با مدیر یا مربی پرسپولیس مشکل داریم با این تیم مخالفت کنیم و باید در راهی قدم برداریم که این تیم به موفقیت برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)