پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که ناراحتی بازیکنان فعلی این تیم بابت مشکلات مالی منطقی است.

مهرداد میناوند در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و اتفاقاتی که در تمرین روز گذشته این تیم رخ داد، گفت: پرسپولیس امسال به اندازه کافی مشکل داشته و رگبار حاشیه‌ها به سمت این تیم است. شما دیدید که مسائلی مثل دوپینگ، داوری، سوشا مکانی، بی‌پولی، فوت مرحوم هادی نوروزی و … در پرسپولیس به وجود آمد و مطمئناً این همه حاشیه و اتفاقات می‌تواند به ضرر این تیم باشد. الان هم بحث مشکلات مالی مطرح است و بازیکنان پول‌شان را می‌خواهند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: مطمئناً حق را باید به بازیکنان پرسپولیس داد. آنها با غیرت زیاد در زمین مسابقه تلاش می‌کنند، خوب فوتبال بازی می‌کنند و هواداران هم راضی هستند. این حق طبیعی بازیکنان پرسپولیس است که دنبال پول‌شان باشند و هرچه زودتر باید باشگاه مشکلات را برطرف کند.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: از لحاظ فوتبالی بهترین تیم ایران پرسپولیس است و اگر این مسئله را ملاک قرار دهیم، باید گفت که این تیم کاملاً لیاقت قهرمانی را دارد. اگر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و عوامل بیرونی تأثیرگذار نباشد، پرسپولیس باید قهرمان شود. این تیم در نیمفصل اول به شدت بر اثر اشتباهات داوری ضربه دید و باید الان شش امتیاز بیشتر داشت. امیدوارم پرسپولیس به حقش برسد و قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)