پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور گفت: خصوصی سازی باشگاه های پر طرفدار پرسپولیس و استقلال موجب رشد و اعتلای ورزش کشور می شود.

مهرداد میناوند افزود: خصوصی سازی باشگاه های بزرگی همچون استقلال و پیروزی بهترین تصمیمی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان گرفته شده است و امیدوارم مزایده فروش این دو باشگاه پرطرفدار بزودی به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی علاوه بر داشتن جایگاه والیبالی برتر در رشته فوتبال نیز می تواند مطرح باشد به شرطی که مورد حمایت و توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور در یادمان شهید باکری بهترین خاطره من از شهر ارومیه است اظهار کرد: من یک کتابی در خصوص سردار شهید مهدی باکری دارم که بارها و بارها آن را مطالعه کرده ام و خوشحالم که امروز در زادگاه این شهید بزرگوار حضور دارم.

میناوند در خصوص بحران دریاچه ارومیه گفت: من 20 سال قبل به شهر ارومیه و این دریاچه سفر کرده بودم و وقتی امروز چشمم به نمکزار بی آب آن افتاد بسیار ناراحت شدم و امیداوارم با همت مردم و مسئولان شاهد احیای مجدد آن باشیم.

وی ادامه داد: صرفه جویی در مصرف آب و اجرای برخی راهکارهای مناسب می تواند احیای دوباره دومین دریاچه شور جهان را موجب شود.

میناوند با ابراز خرسندی از بازگشت مجدد کارلوس کی روش به تیم ملی ایران نیز گفت: به نظر من دستیار شدن جواد نکونام در کنار کی روش و تیم ملی برای نکونام زود است چرا که بازیکن بودن با مربیگری کاملا متفاوت است و نیاز به کسب تجربه پلکانی دارد.

وی ادامه داد: نکونام به جای مربیگری فعلا باید به عنوان بازیکن در سطح باشگاهی به ادامه کار بپردازد و برای نشستن بر روی نیمکت مربیگری تیم ملی زود است و باید به خود فرصت بیشتری دهد.

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: پس از پنج کار در رده های پایه، از سال گذشته هدایت تیم خونه به خونه بابل در لیگ دسته 2 کشور را بر عهده دارم و نتایج خوبی کسب کرده ایم و خیلی دوست دارم با این تیم به لیگ برتر برسم.

وی گفت: امیدوارم روزی برسد که مافیای فوتبال در ایران به اتمام برسد تا برای ما هم فرصتی باشد تا تجربیات ارزشمند خود را به جوانان این ممکلت منتقل کنیم.

میناوند افزود: به نظر من و بسیاری از فوتبال دوستان مربیگری برانکو و مدیریت آقای هدایتی تنها راه خروج از بحران برای پرسپولیس است که امیدوارم این دو بزرگوار در راس امور تیم پرطرفدار پرسپولیس حضور داشته باشند.

اعضای تیم ملی فوتبال جام جهانی 98 فرانسه برای برگزاری دیدار دوستانه فوتبال با تیم 90 ارومیه به این شهر سفر کرده است.

دیدار دوستانه تیم های 90 ارومیه و ستارگان جام جهانی 98 فرانسه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود و هدایت تیم 90 ارومیه را سیروس بایرامی بر عهده دارد.

علی دایی، خداداد عزیزی، سهراب بختیاری زاده، سیروس دین محمدی، علیرضا اکبر پور، مهرداد میناوند، علیرضا نیکبخت واحدی، مهدی هاشمی نسب، حسین ترابپور و آتیلا حجازی با هدایت مهدی مناجاتی از جمله بازیکنان و ستارگان جام جهانی 98 فرانسه در این دیدار می باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)