پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاید ما بتوانیم در کشتی به سایر نقاط جهان مربی صادر کنیم اما در فوتبال نیازمند این هستیم که مربیان خوب خارجی مثل برانکو به کشور ما بیایند.
 
مهرداد میناوند در خصوص اینکه مهدی طارمی اعلام کرده گلی که به استقلال خوزستان زد را به وی تقدیم کرد گفت: واقعا از شنیدن این حرف خیلی خوشحالم و نمی‌دانم چه بگویم. یادم می‌آید یک بازی پرسپولیس طارمی محروم بود و با هم از روی سکوها بازی را می‌دیدیم که اتفاق آن بازی را پرسپولیس باخت. بعد از بازی به خاطر فشار زیادی که وجود داشت او یادش رفت از من خداحافظی کند و از استادیوم خارج شد.
 
وی ادامه داد: بعد از بازی دیدم یک شماره 0917 که پیش شماره موبایل بوشهر است با من تماس می‌گیرد بعد پیامکی برای من از همین شماره آمد که در آن نوشته بود من مهدی طارمی هستم و یادم رفت از شما خداحافظی کنم و مرا ببخشید. همان جا بود که به طارمی گفتم واقعا تحت تاثیر ادب و معرفت تو قرار گرفته و هیچ اشکالی ندارد که یادت رفته از من خداحافظی کنی چرا که بسیار انسان با معرفت و درستی هستی. باید بگویم چند سال پیش من و سهراب بختیاری‌زاده برای یک مسئله‌ای به بوشهر رفتیم که بازی ایرانجوان را دیدیم. همان جا بود که من و سهراب دیدیم یک بازیکن از همه بهتر بازی می‌کند و او کسی جز طارمی نبود.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه طارمی گلش را به من تقدیم کرده من را سرحال آورد و روزم را خوب کرد. به نظرم طارمی هم شعور فوتبالی دارد و هم یک انسان واقعی است که من ممنونش هستم. امیدوارم به زودی او را در یکی از بهترین تیم‌های اروپایی ببینم چرا که این بازیکن افتخار باشگاه پرسپولیس است و بهترین آرزوها را در زندگی شخصی و فوتبالی برایش دارم. قطعا به طارمی زنگ خواهم زد و از او بابت این معرفتش تشکر می‌کنم چرا که من الان یک هوادار پرسپولیس هستم و هرچه که دارم از این باشگاه و هوادارانش است. این را هم باید بگویم که باز هم تاکید می‌کنم علی اکبر طاهری بسیار خوب کار می‌کند هرچند که هر طور در پرسپولیس کار کنید برای شما حرف و حدیث می‌سازند. بزرگتر از پنجعلی که نداریم اما شما دیدید که درباره تیم‌های پایه چقدر حرف برای او درست کردند.
 
میناوند در خصوص برد روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم چرا که آن‌ها با صبوری از این تیم حمایت کردند. پرسپولیس تیم با شخصیتی است که این فصل بی حاشیه کار می‌کند. البته عبدالله ویسی تیم بسیار خوبی دارد و می‌دانم چقدر برای تیمش وقت می‌گذارد. با همه احترامی که برای ویسی و تیمش قائل هستم اما باید بگویم استقلال خوزستانی که همه تیم‌ها را اذیت می‌کرد مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. به نظرم پرسپولیس بیشتر از دو گل هم می‌توانست به ثمر برساند اما یک چیز هم بگویم آن این است که خیلی دوست داشتم شوت احمد نوراللهی گل شود. شوت این بازیکن دقیقا من را به یاد شوتی که کریم باقری در بازی با کره جنوبی در جام ملت‌های 2000 زد انداخت که البته آن توپ گل شد اما توپ نوراللهی متاسفانه گل نشد.
 
وی درباره برانکو و تاثیرگذاری او هم اظهار داشت: من چند سال با برانکو کار کردم. معتقدم باید باز هم مربیان خوب خارجی به فوتبال ما بیایند و امثال برانکو در فوتبال ایران کار کنند. شاید ما بتوانیم در کشتی مربی به سایر نقاط جهان بفرستیم اما در فوتبال هنوز نیازمند حضور مربیان خارجی هستیم. برانکو در تمرینات بسیار جدی است و با سیاست کار می‌کند و مزد زحماتش را هم گرفته است. نمونه بارز کار او عملکرد محسن مسلمان است که شاید کسی در ابتدای فصل اعتقادی به او نداشت اما او الان یکی از بهترین‌های پرسپولیس است. به نظر من در حال حاضر بحث یارگیری بسیار مهم است و طاهری باید بازیکنانی که برانکو می‌خواهد را جذب کند چرا که یک تیم خوب برای قهرمانی باید 22 بازیکن خوب داشته باشد.
 
پیشکسوت سرخپوشان در مورد عکس‌العمل هواداران پرسپولیس نسبت به آرش برهانی مقابل استقلال بابت متنی که در اینستاگرام منتشر کرده بود و شعارهایی که روز گذشته علیه این بازیکن در ورزشگاه داده شد، افزود: من با برهانی در این زمینه صحبت کردم و او قسم خورد که نظرم پرسپولیس نبوده است. البته متاسفانه هوادار نماها همیشه هستند و حتی در صفحه من هم فحاشی می‌کنند. انتظارم از آرش برهانی این بود که یک متنی در صفحه شخصی خود منتشر می‌کرد و با یک عذرخواهی همه چیز را تمام می‌کرد چرا که یک ورزشکار اگر اشتباهی می‌کند باید آن را پذیرفته و عذرخواهی کند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)