پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد سیستم مربیگری برانکو ایوانکوویچ دفاع – ضدحمله است.

مهرداد میناوند در خصوص انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اینکه برای فصل آینده هم با این مربی قرارداد امضاء شده، معقولانه است. حتی طرفین می‌توانند با یکدیگر توافق کنند تا این همکاری برای سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد. من شاگرد برانکو بودم و فکر می‌کنم انتخاب بسیار خوبی بود. از آمدن او به پرسپولیس خوشحالم و امیدوارم بتواند پرسپولیس را که نام بزرگی دارد، به جایگاه واقعی‌اش برساند.

وی درمورد اینکه برخی می‌گویند برانکو تفکرات دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: مربیگری سلیقه‌ای است و خیلی‌ها شاید این حرف را قبول نکنند. اگر یادتان باشد ما در زمان مربیگری بلاژویچ در تیم ملی ایران، یک تیم هجومی داشتیم. آن زمان هم برانکو طراح تمرینات تیم ملی بود. ما هجومی بازی می‌کردیم، چون ابزار بازی هجومی را داشتیم.

میناوند همچنین کرد: در حال حاضر موضوع مهم این است که دست برانکو را برای خرید بازیکن باز بگذارند. به هر حال جذب بازیکنان موردنظر برانکو می‌تواند نقش مهمی در موفقیت او داشته باشد. قبلاً سیستم یا تفکر برانکو بر اصل دفاع – ضدحمله بود ولی الان کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند که او چه تفکراتی را در پرسپولیس پیاده خواهد کرد. به هر حال شاید ایده‌های او تغییر کرده باشد.

مدافع – هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گزینه‌هایی مثل کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس مطرح شده‌اند، گفت: خیلی خوب است که چنین نفراتی در پرسپولیس باشند ولی به نظر من باید برانکو خودش در این مورد تصمیم بگیرد. نباید این مربی را برای انتخاب دستیارانش تحت فشار قرار دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)