پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش چند بازیکن از پرسپولیس هم در مراسم 6تایی‌ها حاضر می‌شدند تا بیشتر متوجه ارزش پیراهن تیمشان شوند.

مهرداد میناوند در حاشیه مراسم جشن 6تایی‌ها در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از فرامرز سعیدی دوست خوبم که این مراسم را برگزار کرد تشکر کنم. من هیچ وقت در مراسم 6تایی‌ها نبودم و همیشه عکس‌های آنها را دیدم ولی امروز که به این مراسم آمدم با شور و اشتیاق از صبح می‌خواستم به مراسم بیایم و نمی‌دانستم امروز چه پیراهنی را به تن کنم. یک پیراهن شماره 6 داشتم اما او را قبلا پوشیده بودم و با آن عکس گرفته بودم.

وی ادامه داد: دیدن بزرگانی مثل پروین، جاسمیان، بهزادی، پنجعلی، یوسفی، فنونی‌زاده و … به آدم نیرو می‌بخشد. این افراد در زمان خودشان بازیکنان بزرگی بودند. جای افرادی مثل شاهرودی، محرمی، پیروانی، کریمی و کریم باقری خالی بود. ما اسطوره زیاد داریم. کاش چند بازیکن پرسپولیس هم می‌آمدند تا می‌دانستند باشگاهشان چه تاریخی دارد و پیراهنی که امروز آنها بر تن می‌کنند چه ارزش زیادی دارند و متوجه ارزش پیراهنشان می‌شدند.

میناوند در مورد اینکه از طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس انتقاد داشته و آیا او را امروز دیده گفت: نه من طاهری را ندیدم البته من با مدیریت پرسپولیس جنگ و دعوا ندارم. نظر و نقدم را محترمانه می‌گویم. باشگاه پرسپولیس هم نظراتش را بیان می‌کند اما من می‌گویم به طرفدار چه داده‌ایم که می‌خواهیم 5 هزار تومان از آنها بگیریم. در شخصیت باشگاه پرسپولیس نیست که چنین کاری کند. باشگاهی که این همه طرفدار و قدمت دارد زشت است که بخواهد این گونه رفتار کند. من اگر طاهری را می‌دیدم صورتش را می‌بوسیدم.

میناوند تصریح کرد: ما پرسپولیسی هستیم و این روزها و مراسم برگزار می‌شود تا اختلاف‌ها را کنار بگذاریم البته من اگر انتقاد داشته باشم باز هم می‌گویم. اگر هم به جایگاه، مقام، پول و تیم ملی رسیده‌ام مدیون پرسپولیس هستم. این حرف‌ها شعار نیست از ته قلبم آنها را می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)