مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به برگزاری دیدار با پرسپولیس با حضور تماشاگران گفت: شائبه اعمال نفوذ در رای کمیته انضباطی فدراسیون ایجاد شده است.

منصور قنبرزاده اظهار داشت: زمانی که اعلام شد دیدار پرسپولیس و نفت تهران به حکم کمیته انضباطی باید بدون تماشاگر باشد اعلام کردیم دوست داریم این مسابقه با حضور تماشاگران پرسپولیس برگزار شود. اعتقاد داریم نباید تماشاگران را محروم کرد و شاید بهتر است تنبیهی مانند کسر امتیاز برای تیم‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: امروز در جلسه هماهنگی، نماینده سازمان لیگ به سرپرست تیم ما گفت بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود در حالی که کمیته انضباطی رای داده بود این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما مسئول سازمان لیگ می‌گوید هنوز رای به آنها ابلاغ نشده است.

مدیرعامل نفت تهران تصریح کرد: از ابتدا گفتیم دوست داریم بازی با حضور تماشاگر برگزار شود اما این نحوه رفتار شائبه‌ای ایجاد می‌کند که در حکم کمیته انضباطی اعمال نفوذ می‌شود. حتی سوپرمارکتی سرکوچه ما می‌دانست بازی نفت و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود زیرا حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در برنامه دو هفته پیش ورزش و مردم اعلام کرده بازی بدون تماشاگر است. تا زمانی هم که کمیته استیناف رای ندهد رای کمیته انضباطی قابل اجراست و حتی کمیته استیناف نیز اعتراض باشگاه پرسپولیس را در مورد این رای نپذیرفته است.

قنبرزاده با اشاره به وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت پرسپولیس بحرانی است و آنها به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند و اکنون این شائبه ایجاد شده که در رای کمیته انضباطی اعمال نفوذ شده است. نباید اینگونه با افکار عمومی بازی کنند. این‌گونه مسائل این شائبه را به وجود می‌آورد که می‌خواهند پرسپولیس را از بحران خارج کنند، ضمن اینکه این رفتارها در آینده ممکن است شائبه‌هایی درباره داوری هم ایجاد کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)