پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان که حالا به مدیری نسبتا با تجربه در اداره باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است باید به خاطر منافع شخصی تصمیم گیرندگان از این باشگاه برود و دود بی ثباتی به چشم باشگاه و البته هواداران برود!

محمد رویانیان که به عنوان یک مدیر غیر ورزشی وارد باشگاه پرسپولیس شد حالا که تجربه ای دو ساله پیدا کرده و می تواند بخشی از مشکلات این باشگاه را برطرف کند، باید برود و جایش را به یک صفر کیلومتر دیگر بدهد، به راستی در کدام باشگاه حرفه ای چنین اتفاقی رخ می دهد؟ در کدام باشگاه اعضای هیات مدیره وارد بازی ناخواسته ای می شوند که باید تصمیماتشان علیه باشگاه باشد؟ در کدام باشگاه برخی اعضای هیات مدیره برای برکناری مدیرعامل با تصمیم گیرندگان بالاتر هم عقیده می شوند و نقشه می کشند.

باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی اش چه گناهی کرده اند که باید هر چند ماه یکبار به خاطر تصمیمات اشتباه و تلاش برخی برای رسیدن به منافع شخصی دچار این تغییرات شود؟ چه کسی پاسخ این بی ثباتی و نابودی باشگاه را می دهد؟ چرا کسی از اعضای هیات مدیره نمی پرسد که چرا پشت مدیرعامل باشگاه تان را به این راحتی خالی کردید و خودتان خبر رفتنش را تایید می کنید.

به نظر می رسد استقبال اعضای هیات مدیره از رفتن محمد رویانیان برنامه ای از پیش طراحی شده بود و برخی از قبل تلاش کرده بودند زمینه رفتن وی را فراهم کنند تا گزینه های مد نظرشان را به باشگاه بیاورند و مدیرعامل کنند. اتفاقاتی که بعد از انتخاب سرمربی پرسپولیس رخ داد و گزینه مد نظر برخی اعضای انتخاب نشد و محمد رویانیان حرفش را به کرسی نشاند نیز در این پشت خالی کردن بی تاثیر نبود.

با رفتن محمد رویانیان که رفته رفته کار را در اختیار گرفته بود و می توانست این باشگاه را به سمت حرفه ای شدن پیش ببرد، مشکلات سرخپوشان چند برابر خواهد شد و قطعا میزان بدهی های این باشگاه افزایش خواهد یافت. وزارت ورزش که باید تصمیم گیرنده اصلی در این مورد باشد تاکنون اظهار نظری در این مورد نداشته و بعید هم به نظر می رسد که بخواهد واکشنی در این زمینه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)