سرمربی استقلال از پیوستن مهاجم فصل پیش سایپا به پرسپولیس ناراحتی خود را ابراز داشت.

جام ورزشی؛ ميلاد غريبي در حالي با عقد قرارداد 2 ساله به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست که براي فصل آينده در ليست امير قلعه‌نويي قرار داشت. مسئولان باشگاه پرسپوليس براي کامل کردن تيم خود با نظر علي دايي بعدازظهر ديروز جلسه‌اي 2 ساعته را با ميلاد غريبي، مهاجم سابق سايپا برگزار کردند که در نهايت اين بازيکن با عقد قرارداد داخلي 2 ساله رسما به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

 

بازيکن فصل پيش سايپا که قرار بود به تيم راه‌آهن ملحق شود با پيوستن علي دايي به پرسپوليس تصميم گرفت براي فصل آينده پيراهن قرمز را به تن کند.

 

شنيده مي‌شود ميلاد غريبي از طرف کريم انصاري‌فرد به پرسپوليس معرفي شده است. امير قلعه‌نويي وقتي از اين انتقال مطلع شد ناراحتي خود را به اطرافيانش بروز داد. گفته مي‌شود ميلاد غريبي در ليست اصلي قلعه‌نويي براي فصل آينده استقلال قرار داشت.

 

ميلاد غريبي بعد از پيوستنش به پرسپوليس گفت: «به عشق علي دايي و براي پيشرفت بيشتر بدون هيچ شرطي به پرسپوليس آمدم و به يکي از اهدافم در باشگاه پرسپوليس رسيدم. اين پايان کار من نيست چون مي‌خواهم با پرسپوليس مسافر اروپا شوم و ان‌شاا… با تلاش و کوشش زياد به اين هدفم مي‌رسم.»

 

وي افزود: «دوست دارم پرسپوليس شش آتيشه باشد و قطعا با حضور دايي و بازيکنان خوبش اين اتفاق مي‌افتد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)