باورش سخت است اما یکی از نزدیکان پرسپولیس قسم می خورد برخی مدیران مجموعه سرخ از پیروزی پرسپولیس در مشهد ناراحت شدند!

به گزارش سرویس ورزشی جام، پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل سیاه جامگان پس از مدت ها لبخند رضایت را بر لبان طرفداران مجموعه سرخ نشاند اما شایعه شده در عوض ناراحتی شدید یکی از مدیران ارشد پرسپولیس و یک عضو هیات مدیره مجموعه سرخ را به همراه داشت.

 

هنوز یک ساعت هم از پیروزی پرسپولیس در مشهد نگذشته بود که یکی از نزدیکان مجموعه سرخ ادعا کرد همان هایی که تا ساعت ها محرومیت سوشا مکانی را از برانکو ایوانکوویچ مخفی کردند تا او تقاضای اعتراض به این حکم را ندهد و در ادامه در پی حمایت سرمربی از علیرضا نورمحمدی، 10 درصد قرارداد این مدافع را کم کردند تا اعتراض های برانکو خنده دار به نظر برسد، تمایل نداشتند پرسپولیس در مشهد سیاه جامگان را ببرد.

 

به ادعای این شخص در پرسپولیس 2 نفر منتظرند برانکو برکنار شود و متاسفانه برای برکناری او کارشکنی هم می کنند!

این دو مدیر که یکی عضو هیات مدیره و دیگری از مدیران ارشد باشگاه است، قبلا فقط مخالف برانکو بودند اما انگار حالا علاوه بر مخالفت پنهانی، علیه سرمربی پرسپولیس کارشکنی هم می کنند.

 

شخصی که این حرف ها را زد، مدعی شد طی روزهای آینده مدارکی را ارائه می کند که نشان می دهد دشمنان داخلی برانکو حتی با یک مربی داخلی و یک سرمربی خارجی برای نشستن جای برانکو توافق کرده بودند اما برد پرسپولیس مقابل سیاه جامگان نقشه آنها را خنثی کرد.

 

اگر مدارک ارائه شده مستند باشد، قطعا نام افرادی که دنبال توطئه داخلی در پرسپولیس هستند را افشا می کنیم.

رادنیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)