پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه‌های بازیکن پرسپولیس اعلام کرد:‌تا وضعیت این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مشخص نشود او دیگر در تمرینات این تیم حاضر نخواهد شد.

مهرداد کفشگری امروز همراه با مدیر برنامه‌های خود به باشگاه پرسپولیس آمد تا وضعیتش برای فصل آینده مشخص شود از نوع برخورد علی‌اکبر طاهری ناراحت شد. هافبک فصل گذشته سرخپوشان تهرانی که قصد داشت با سرپرست باشگاه پرسپولیس نشستی را برگزار کند، به محض رسیدن به باشگاه طاهری را دید که از محل کارش خارج می‌شود. سرپرست باشگاه پرسپولیس هم پس از احوالپرسی مختصر برای برگزاری جلسه ای محل این باشگاه را به سرعت ترک کرد که این موضوع باعث ناراحتی کفشگری و مدیربرنامه‌هایش شد.

در همین رابطه مدیر برنامه‌های مهرداد کفشگری در جمع خبرنگاران گفت:‌از قول من بنویسید به دلیل این رفتار تا زمانی که وضعیت کفشگری و باشگاه پرسپولیس مشخص نشود این بازیکن دیگر در تمرینات حضور نخواهد داشت.

 

وی  گفت: مدیران باشگاه های دیگر احترام کفشگری را نگه می دارند اما باشگاه پرسپولیس این کار را انجام نمی دهد.

مدیر برنامه های مهرداد کفشگری در خصوص اینکه قرار نیست این بازیکن دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اظهار داشت: مهرداد کفشگری سه بار برای دیدن طاهری به باشگاه رفت اما سرپرست باشگاه اعلام کرد نمی تواند او را ببیند. کفشگری می خواست با او صحبت کند. باشگاه پرسپولیس هنوز با مهرداد کفشگری توافق مالی هم نکرده است و حتی پول های سال قبل او هم مانده که باشگاه هنوز با وی تسویه نکرده است.

وی ادامه داد: کفشگری به تمام پیشنهاداتش به خاطر پرسپولیس جواب منفی داد. او حتی یک پیشنهاد عالی از یک تیم خیلی خوب دارد اما به خاطر پرسپولیس هنوز به پیشنهاداتش جواب نداده است.

مدیربرنامه های مهرداد کفشگری خاطرنشان کرد: موضوع آنجایی ناراحت کننده می شود که مدیران باشگاه های دیگر احترام کفشگری را نگه می دارند اما باشگاه پرسپولیس این کار را انجام نمی دهد. در هر صورت چیزی که مشخص است کفشگری امروز در تمرین صبح شرکت کرد اما دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نخواهد کرد تا زمانی که تکلیفش با باشگاه مشخص شود.

 

این در حالی است که کفشگری در تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس حضور یافته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)