مرجع خبری پرسپولیس : مسابقات این فصل لیگ برتر با توپ‌های جدید که متعلق به شرکت آل اشپورت است برگزار می‌شود و این در حالی است که اکثر بازیکنان لیگ برتری از کیفیت این توپ رضایت ندارند.


سال گذشته هریک از تیم‌های لیگ برتری با توپ‌های متفاوت بازی‌هایشان را انجام می‌دادند ولی سازمان لیگ تصمیم گرفت که در این فصل همه تیم‌ها از یک توپ استفاده کنند. این موضوع باعث شد تا قراردادی بین سازمان لیگ و شرکت آلمانی آل‌اشپورت منعقد شود تا بازی‌های این فصل لیگ برتر با توپ‌های آل‌‌اشپورت برگزار شود. البته این توپ‌ها دردسر ساز شده و اکثر بازیکنان لیگ برتری هنوز نتوانستند بازی کردن با آن را هضم کنند.

سازمان لیگ قبل از شروع بازی‌ها به هر تیم 25 عدد از این توپ‌ها داد و به هر کدام از هیات‌های فوتبال که در لیگ برتر تیم دارند 10 توپ داد. سازمان لیگ حتی به باشگاه‌ها اعلام کرد در صورتی که توپ اضافه می‌خواهند با نصف قیمت می‌توانند آن را تهیه کنند ولی نکته جالب این است که اکثر بازیکنان معتقدند این توپ به هیچ عنوان مناسب نیست و از همه بیشتر سبک بودن آن بازیکنان را آزار می‌دهد. قیمت این توپ نزدیک به 100 یورو است ولی این توپ 100 یورویی فعلا رضایت فوتبالیست‌های لیگ برتری را تامین نکرده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)