پرسپولیس نیوز :  بازیکنان تیم پرسپولیس که در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به ذوب‌آهن قرار دارد،‌ می‌گوید دوست دارد همچنان در جمع سرخ‌پوشان بازی کند.

 میلاد غریبی اظهار کرد: مدت‌ها بود که در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته بودم و خوشحالم که در این بازی به میدان رفتم. باشگاه ذوب‌آهن با مسئولین پرسپولیس صحبت کرده بود و خواستار حضور من در این تیم بودند. البته وظیفه من بود که همچنان با پرسپولیس تمرین کنم و و روی کارم متمرکز باشم.

وی ادامه داد: امروز هم یک روز مثل سایر روزها بود. خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

غریبی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای ایجاد شده که باید از پرسپولیس بروم، خاطرنشان کرد: من دوازده بازی بیرون بودم و به زمین نیامده بودم. فکر می‌کنم نظر آقای دایی درباره من مثبت است اما خوب شرایط به اینگونه است و طبق توافقی که با ذوب‌آهن انجام گرفته باید من و خانزاده به جای مسلمان به تیم ذوب‌آهن اصفهان برویم.

وی با تاکید بر اینکه علاقه دارد در پرسپولیس بماند، گفت: دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم ولی از نیمکت‌نشینی در این تیم ناراحت می‌شوم. من در این فصل پیشنهادات بسیاری را از تیم‌های مختلفی داشتم حتی استقلال نیز به من پیشنهاد داده بود.

محمدرضا خانزاده هم با ناخشنودی از جدایی از پرسپولیس، اظهار کرد: من قبول نمی‌کنم که از پرسپولیس جدا شوم. درست است که من از پرسپولیس بروم ذوب‌آهن؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)