مرجع خبری پرسپولیس : تعدادی از بازیکنان فصل گشذته تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل نارضایتی از سیاست های باشگاه پرسپولیس تمایلی به تمدید قرارداد با این تیم ندارند.این بازیکنان تهدید کرده اند رد صورتی که شرایط باشگاه به حد ایده آل آنها نرسد ، قرارداد خود را با این تیم تمدید نمی کنند.

تعدادی از بازیکنان فصل گشذته تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل نارضایتی از سیاست های باشگاه پرسپولیس تمایلی به تمدید قرارداد با این تیم ندارند.این بازیکنان تهدید کرده اند رد صورتی که شرایط باشگاه به حد ایده آل آنها نرسد ، قرارداد خود را با این تیم تمدید نمی کنند.

 با توجه به این که باشگاه پرسپولیس تهران بدون تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته و عدم پرداخت بدهی های آنها شروع به جذب بازیکنان جدید کرده و حتی درصدی از مبلغ قراردادشان را نیز پرداخت کرده است، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که البته بازیکنان تاثیرگذاری هستند و حتی تعدادی از آنها جزو ملی پوشان نیز هستند، به شدت ناراضی هستند و حتی این نارضایتی را به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده اند.

گفتنی است ، این احتمال وجود دارد که در روزهای حساس نقل و انتقالات ، علیرغم عملکرد خوب قرمزپوشان در بازار خرید و فروش بازیکن ، بحرانی از این نوع گریبان مسئولان باشگاه را بگیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)