خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس از کیفیت زمین تمرین تیمش راضی نیست.

یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در این فصل بازی کردن در زمین‌هایی بوده که کیفیت بالایی نداشته است.

نحوه بازی پرسپولیس طوری است که کارایی این تیم در زمین‌های ناهموار به شدت پایین می‌آید. گاریدو تیمش روی زمین بازی می‌کند و نیاز دارد هم زمین تمرین خوبی در اختیار داشته باشد و هم کیفیت چمن ورزشگاهی که در آن بازی انجام می‌شود، بالا باشد.

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و آغاز بارش‌ها، کیفیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی هم به شدت پایین آمده و همین موضوع نگرانی گاریدو را در پی داشته است. گاریدو اصلا از چمن ورزشگاه کاظمی رضایت ندارد و از مدیران پرسپولیس خواسته هرچه زودتر فکری به حال این مشکل بکنند.

گاریدو از مدیران پرسپولیس درخواست کرده زمین تمرین مناسبی در تهران پیدا کنند تا او بتواند تیمش را در بهترین شرایط آماده رقابت‌ها کند.

زمین تمرین ورزشگاه کاظمی تنها زمینی است که تمرینات پرسپولیس در آن جا برگزار می شود. پرسپولیس در تمام سال های اخیر بی وقفه روی چمن این ورزشگاه تمرین کرده و به جز زمان تعطیلات بین دو فصل همواره چمن زیر فشار تمرینات سنگین سرخ پوشان بوده است. به همین دلیل طبیعی است که چمن این ورزشگاه زمان بیشتری برای استراحت نیاز داشته باشد.

حضور تیم های شهرستانی در تهران و برگزاری تمرینات آن ها در ورزشگاه های مختلف پایتخت باعث شده تا تیم های تهرانی برای انتخاب ورزشگاه دوم مشکلات زیادی داشته باشند و به همین راحتی موفق نشوند زمین تمرین پیدا کنند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای پیدا کردن زمین تمرینی که تحت اجاره باشگاه های دیگر نباشد، کار سختی در پیش خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)