بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با توجه به موقعیت‌های صددرصدی که داشتیم، می‌شد با کمی دقت بیشتر 5 گل وارد دروازه تراکتورسازی کنیم.

رضا ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، در خصوص پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: خوشحالم که باز هم توانستیم از جدال با تراکتورسازی سربلند خارج شویم. این پنجمین پیروزی تیم ما در برابر تیم‌های تبریزی بود. کادر فنی ما به خوبی حریف را آنالیز کرده ‌بودند و دیدید که در این بازی نیز به خوبی هافبک‌های تراکتور را کنترل کردیم و اجازه ندادیم که تراکتوری‌ها بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

وی در رابطه با گلی که در این بازی به ثمر رساند نیز افزود: در شرایطی که تیم تحت فشار بود، برای حمله نفوذ کردم و روی دفع توپ ناقص آندرانیک تیموریان در پشت محوطه تراکتور، توپ به من رسید و خدا را شکر که آن توپ به خوبی روی پایم جفت و جور شد و به نقطه‌ای رفت که مهارش برای هر دروازه‌بانی سخت بود.

ناصحی درباره موقعیت‌های گلزنی که از دست رفت نیز تاکید کرد: متاسفانه چند موقعیت گل صد در صدی را هم از دست دادیم و به جرات می‌توان گفت که می‌شد به راحتی 5 گل به تراکتورسازی زد، اما باید از این به بعد و با حساس‌تر شدن مسابقات باید با دقت بیشتری ضربات آخر را بزنیم تا حسرت از دست دادن موقعیت‌ها در انتهای فصل اذیت‌مان نکند.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پدیده همچنین در خصوص بازی آینده تیمش در برابر پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: اولا نباید فراموش کنیم که در هر صورتی پرسپولیس، پرسپولیس است و کاری به نتایج این روزهای آن‌ها نداریم. تمامی بازیکنان هم‌قسم شده‌ایم که برای موفقیت روزافزون در نیم‌فصل دوم تلاش کنیم و برای مصاف با پرسپولیس هم به دنبال نتیجه‌ای خوب هستیم تا بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

ناصحی با اشاره به اهمیت حمایت هواداران نیز افزود: مسلما حمایت آن‌ها تاثیر ویژه‌ای در کسب نتیجه دارد. امیدوارم مثل همیشه که یار و یاور ما بوده‌اند در این مسابقه هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ضمن این که مطمئنم که اکثریت ورزشگاه ثامن، روز جمعه پدیده خراسان را تشویق می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)