مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مظلومی با مصاحبه های احساسی به تیمش بار منفی تزریق می کند.

 

ناصر ابراهیمی در خصوص دربی 71 گفت: به نظرم بازی امسال یک مقدار هیجان انگیزتر از بازی های چند سال گذشته است چون بر عکس استقلال که 5 سال قبل ته جدول بود و پرسپولیس بالای جدول و استقلال در دربی نتیجه خوبی گرفت،  الان پرسپولیس سیزدهم است و استقلال بالای جدول.

پرسپولیس با این بازی که مقابل ذوب آهن انجام داد امیدوار کننده ظاهر شد چون در 5 سال گذشته چنین فوتبالی بازی نکرده بود اما برعکس استقلال نتوانست نتیجه خوبی مقابل تراکتورسازی بگیرد و شکست خورد. پرسپولیس نباید مغرور شود و استقلال هم الان مثل مار زخمی است.

 

 

 

ابراهیمی افزود: الان هر دو مربی می گویند ما می بریم و همین مسئله استرس زیادی را به تیم ها وارد می کند. هر مربی که بتواند از پس مسائل روحی و روانی تیمش بر بیاید و هر تیمی در خط هافبک قوی تر باشد بازی را می برد. جنگ، جنگ خط هافبک است و در این بازی هر تیمی وسط زمین را بگیرد پیروز می شود.

 

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: هر دو تیم بازیکنان خیلی خوبی دارند و بستگی به چیدمان مربیان دارد که چطور این نفرات را در زمین قرار دهند تا خط هافبک حریف را مهار کنند.

 

ابراهیمی در خصوص کری خوانی استقلالی ها و آندرانیک تیموریان، گفت: همیشه همینطوری است و نزدیک دربی که می شود استقلالی جوگیر می شوند! همین مسئله باعث می شود که استرس زیادی به تیمشان وارد شود. کار مظلومی که گفته بود صد در صد داربی را می بریم درست نبود. هیچ مربی تا حالا جرات نکرده بگوید صد در صد بازی را می برد. حتی پروین و مرحوم حجازی هم نگفته بودند که صد در صد برنده داربی می شوند. اما مظلومی این حرف را زده تا بعد از باخت مقابل تراکتورسازی یک هفته هواداران تیمش را ساکت کند و به آنها آرامش بدهد.

 

وی افزود: حرف مظلومی را حالا تک تک بازیکنان استقلال تقلید می کنند. با اینکه به بازی تیموریان خیلی اعتقاد دارم اما حرف مظلومی روی او اثر گذاشته چون برای اولین بار است که یک مربی قول داده صد در صد بازی را می برد! استقلال مقابل تراکتورسازی ضعیف بود و آن ها خواسته اند هواداران خودشان را آرام کنند. انشالله پای حرفشان باشند و بتوانند به حرفشان عمل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)