پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بازی تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان خیلی جالب و دیدنی خواهد بود و به نوعی این بازی احترام و ارادت به پیشکسوتان را نشان می دهد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره دیدار سرخ‌پوشان تهرانی و ستارگان میلانی گفت: برگزاری این چنین مسابقات ورزشی احترامی است به بزرگان ورزش که باعث می‌شود مردم، ورزشکاران کشورشان را فراموش نکنند و یادشان نرود که روزی همین بازیکنان باعث شادی آنها شده و برای کشورشان افتخار‌آفرینی کرده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین افزود: این بازی برای میلانی‌ها هم بسیار خوب است، چرا که یک یادآوری از بزرگان فوتبال برای مردم کشور آنها نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: این بازی می‌تواند شروع یک رابطه‌ی خوب فوتبالی با میلانی‌ها باشد. شاید از این طریق رابطه‌ای بین ما و آنها ایجاد شود که بتوانیم از طریق آن به تبادل اطلاعات پرداخته و بتوانیم گامی در جهت پیشرفت و ترقی فوتبال کشورمان برداریم.

ابراهیمی در ادامه گفت: یکی دیگر از مزیت‌های این دیدار این است که می توانیم از کسانی که با بی‌لطفی از فوتبال خداحافظی کردند و رفتنشان از دنیای فوتبال بدون سر و صدا بود، قدردانی کرد و زحمات آنها را سپاس گفت.

وی درباره حضورش در این دیدار گفت: من به این بازی دعوت نشده‌ام بهتر است بگویم معرفت‌هایی که باید باشد، نیست. این روزها همه به دنبال نام هستند. من از این موضوع اصلاً ناراحت نیستم و برای تمام بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.
نکته‌ی مهم این است که نباید فراموش کار باشیم. افراد بسیاری هستند که در فوتبال ایران زحمت فراوان کشیده‌اند اما هیچ نامی از آنها مطرح نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مربی همه‌ی پرسپولیسی‌ها بوده‌ام. اسم هر کسی را که ببری روزی مربی او بوده‌ام اما هم اکنون از این تیم کنار گذاشته شده‌ام و از این بابت اصلاً ناراحت نیستم و با پیروزی‌هایی که تیم پرسپولیس بدست می‌آورد خوشحال می‌شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)