پرسپولیس نیوز : ناصر ابراهیمی می گوید وقتی برای اولین بار اسم کامبوزیا را شنیده متعجب شده است.

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی این باشگاه، گفت: همیشه پرسپولیس با ضعف مدیریتی مواجه بوده اما وقتی یک مدیر با برنامه ریزی و آینده نگری وارد می شود و می خواهد یک باشگاه را به معنای واقعی حرفه ای کند چرا اجازه نمی دهند؟ وقتی مدیری می تواند شبکه تلویزیونی تاسیس کند ، هواپیمای اختصاصی داشته باشد و درآمدزایی کند تا دست باشگاه توی جیب بیت المال نرود چرا مانع از فعالیت او می شوند؟ متاسفانه یک سری مسائل اطراف رویانیان او را خسته کرده ، وقتی امثال رویانیان ، عابدینی و فتح الله زاده خوب هستند چرا مانع از فعالیت آن ها می شوند؟

 

ابراهیمی افزود: زمان عابدینی هم پرسپولیس نیازی به پول بیت المال نداشت ، قهرمانی های پی در پی به دست آوردیم و هر سال هم 6 ، 7 بازیکن ترانسفر می شدند. حالا هم که بعد از مدت ها این باشگاه یک مدیر توانمند پیدا کرده ، کنار گذاشتن رویانیان اشتباه محض است. شاید او در انتخاب شیرینی اشتباه کرده اما باور کنید اطرافیان رویانیان فقط دنبال پست و مقام هستند و او را خسته کرده اند. ما تازه به رویانیان امیدوار شده بودیم.

 

مربی سابق پرسپولیس در خصوص انتخاب کامبوزیا به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی رویانیان اظهار داشت: اگر رویانیان برکنار شود پرسپولیس به 50 سال پیش برمی گردد و بی پول و بی برنامه می شود. کامبوزیا اصلا کی هست؟ او را نمی شناسم و اولین بار که اسم او را شنیدم فکر کردم از دار و دسته اشکانیان است ! امیدوارم او هم توانایی های رویانیان را داشته باشد. فقط سئوال من اینست که ایشان قبل از این کجا بوده است؟

 

ابراهیمی در پایان افزود: وقتی مدیر عوض می شود نباید انتظار معجزه از تیم داشت. چون به هر حال این مشکلات در تیم اثر می گذارد. حتی اگر رویانیان بماند هم نباید توقع داشت که دایی امسال حتما قهرمان بشود. قلعه نوعی هم بعد از سه سال قهرمان شد ، باید آینده نگر باشیم و به دایی زمان بدهیم. نباید بعد از سه بازی شعار "حیا کن ، رها کن" سر بدهیم. من دلم برای پرسپولیس می سوزد ، اختیار همه چیز این باشگاه دست وزارت ورزش است و برای انتخاب مدیر و مربی اصلا به توانایی ها توجه نمی شود. وقتی پای 400 ، 500 میلیون تومان پول وسط می آید همه چیز تحت الشعاع قرار می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)