پیشکسوت پرسپولیس برد سرخ‌ها برابر تیم گل‌گهر را پیروزی 6 امتیازی عنوان کرد.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با برنا با اشاره به پیروزی سرخ‌پوشان برابر گل گهر اظهار داشت: این پیروزی برای پرسپولیس از اهمیت ویژه برخوردار بود و می‌توان گفت پرسپولیس بازی 6 امتیازی نیم فصل را به سود خود به پایان رساند. با توجه به فاصله کم امتیازات در بالای جدول و حضور گل گهر به عنوان یکی از تیم‌های مدعی، پرسپولیس برد ویژه‌ای را در سیرجان کسب کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در هفته ای که سپاهان شکست خورد و استقلال به تساوی مقابل مس رفسنجان رسید، پیروزی پرسپولیس برابر تیمی که از بالانشینان جدول رده بندی بود، شرایط را به نفع شاگردان یحیی گل محمدی تغییر داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد روند این دیدار گفت: در شروع بازی مهم ترین اتفاق این دیدار رخ داد. پنالتی که بیرانوند موفق به مهار آن شد به نوعی روند بازی را تغییر داد چرا که شاید اگر آن پنالتی تبدیل به گل می شد شرایط برای جبران نتیجه سخت می شد اما درخشش علیرضا بیرانوند باعث شد پرسپولیس وضعیت خوبی را در نیمه اول داشته باشد. البته روند کلی بازی در نیمه نخست پایاپای بود و دو تیم از نظر فنی برتری خاصی نسبت به یکدیگر نداشتند. در نیمه دوم پرسپولیس روند بهتری را در پیش گرفت و موفق شد با دو گل استثنایی دو بازیکن جوان خود پیروزی مهمی را دشت کند.

ابراهیمی در خصوص درخشش جوانان یحیی در بازی‌های اخیر تیم افزود: یحیی گل محمدی می‌تواند با اعتماد به جوانانش شرایط بهتری را تجربه کند. بازیکنان جوان معمولاً در تیم های بزرگ به فکر کسب جایگاه خوب هستند و این مساله می‌تواند به گل محمدی کمک کند تا از پتانسیل بالا و انگیزه این نفرات بهره ببرد. بازی درخشان محمد عمری و شوت تماشایی سینا اسدبیگی نشان داد اعتماد به جوان ها می تواند نتایج خوبی را برای تیم ها به خصوص تیم های بزرگ در پی داشته باشد.

مربی سال‌های دور پرسپولیس در مورد تداوم صدرنشینی سرخ‌پوشان و شرایط این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل خاطرنشان کرد: الان نمی توان به طور کامل در این خصوص پیش‌بینی کرد. به اعتقادم پرسپولیس حدود 60 درصد از مسیر قهرمانی را با موفقیت طی کرده است. در پایان 6-5 هفته اول در نیم فصل دوم عیار و شرایط تیم ها بیشتر مشخص می شود و پرسپولیس می تواند با ادامه روند خوب خود در نیم فصل دوم شرایط را به گونه ای رقم بزند که در نهایت قهرمانی در پایان فصل را به نام خود به ثبت برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)