مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس با در اختیار داشتن چنین بازیکنانی باید به راحتی یک جام را به ارمغان می آورد.

«ناصر ابراهیمی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: رفاقتی 40 ساله با علی پروین دارم اما مدت ها است که او را نمی بینم. باید به او تبریک بگویم و بداند که باید در پرسپولیس به شدت مراقب خود باشد تا پشتش خالی نشود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدوارم پشت علی پروین در این مدت خالی نشود و او بتواند با دست باز تیم خود را اداره کند.

وی با اشاره به موفق نبودن پرسپولیس در هفته های اخیر ادامه داد: پرسپولیس پنج بازی است که نتیجه نمی گیرد و دلیل آن هم مشخص نیست. بازیکنان باید بدانند در تیم پرسپولیس بازی می کنند و مردم از آنها توقع دارند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی با گسترش فولاد تبریز 25 دقیقه فقط توپ ها را از دفاع خود روی دفاع حریفش می ریخت و اگر این کار را ما مربیان سن بالا می کردند محکوم به فوتبال سنتی می شدند.

در آن بازی علی دایی تعویض های اشتباهی داشت و متاسفانه بعد از گذشت دقایقی به سر زنی روی آورد آن هم در شرایطی که اصلا بازیکن سرزن حرفه ای در اختیار ندارد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با فولاد هم اصلا خوب کار نکرد و بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. شما حتی در زمان پنالتی ها می توانستید پیش بینی کنید که این توپ ها گل نمی شود. آیا چیزی پشت پرده است که این پنالتی ها آنقدر ضعیف زده شد یا اینکه مساله دیگری وجود دارد؟

وی اظهار داشت: در حال حاضر دو چهره قدیمی و امروز تیم فوتبال پرسپولیس در کنار هم هستند و اما متاسفانه تیم علی دایی اصلا امروزی فوتبال بازی نمی کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس جام حذفی را از دست داد و مطمئن باشید با این وضعیت به هیچ عنوان نمی تواند در لیگ هم موفق باشد.

وی در خصوص نیمکت ضعیف مربیان تیم پرسپولیس اظهار داشت: اگر علی پروین سرمربی تیم ملی فوتبال شد، من را انتخاب کرد که خودم سرمربی تیم ملی بودم و در پرسپولیس هم او به من اعتماد کامل کرد و تیم را دست من می داد!

باید در کنار علی دایی هم یک مربی بزرگ حضور پیدا می کرد و دایی هم او را قبول می داشت.

وی تاکید کرد: این شرایط در استقلال کاملا متفاوت است و می بینید مجید صالح و کریم بوستانی که هر دو خودشان در لیگ برتر سرمربی بوده اند، کنار امیر قلعه نویی کار می کنند.

مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان بزرگ باید بدانند همه آنها نمی توانند مربیان خوب و موفقی باشند و متاسفانه چون پای پول در میان است همه بازیکنان بزرگ می خواهند بیایند و بعد از دوران بازیگری خود در حرفه مربیگری، پول میلیاردی بدست بیاورند. زمانی که من مربی تیم پرسپولیس بودم، مبلغ 10 میلیون تومان که به اندازه قیمت خرید یک اتومبیل بود، دریافت می کردم اما در حال حاضر پای میلیارد در میان است.

وی ادامه داد: اگر حسین فرکی امروز موفق است چون از ابتدا نخواست سرمربی باشد و به عنوان یک دستیار، تجارب بزرگی را بدست آورد. یا در میان مربیان جوان یحیی گل محمدی نیز مانند حسین فرکی کار را اصولی آموخت.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه تا چه زمانی باید به علی دایی فرصت داد، گفت: این تیم دست هر کسی بود مطمئن باشید یک قهرمانی بدست می آورد اما به هر حال باید به علی دایی تا پایان فصل فرصت دهیم چون دیگر برای انجام تغییرات بسیار دیر است.

وی با انتقاد از اعتراض های مرتب بازیکنان پرسپولیس به بی پولی ادامه داد: فوتبالیست های امروز مانند بازیکنان قدیم نیستند. یادم می آید رضا شاهرودی زمانی که می خواست به پرسپولیس بیاید علی پروین به او می گفت تو باید پول بدهی تا به این تیم بیایی و بتوانی به تیم ملی دعوت شوی و در نهایت با 200 هزار تومان او را جذب کردیم اما اکنون بازیکنان جدید فرق می کنند و می خواهند هر روز یک قیافه و یک اتومبیل داشته باشند و قلیان کشی هایشان هم سر جایش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)