مرجع خبری پرسپولیس : ناصر محمدخاني پيشكسوت پرسپوليس و يكي از مهاجمان محبوب سه دهه اخير ايران و پرسپوليس با وجود اينكه روزها به لحاظ روحی در شرايط مطلوبي به سر نمي‌برد اما همچنان پي گير نتايج و جايگاه پرسپوليس در ليگ دهم است.

 

محمدخاني با ابراز تاسف از نتايج رقم خورده چند هفته گذشته پرسپوليس در اين ارتباط گفت: بازي مقابل پيكان را به طور 45كامل نديدم و نيمه نخست را از طريق راديو پيگيري مي‌كردم اما براي بنده و ساير پيشكسوتان و هواداران پرسپوليس، هضم اين نتايج سخت است اما هر چه هست به نظر من بازيكنان در انجام وظايف محوله كوتاهي مي‌كنند و ابتدايي‌ترين مسووليت داخل زمين مثل رعايت اصل حمايت از بازيكن خودي، برگشت به عقب به هنگام از دست دادن توپ و … را به درستي انجام نمي‌دهند.

 

محمدخاني افزود: از طرفي كادر فني هم تمام سعي و تلاششان را انجام داده‌اند تا تيم را بدون نقص به مصاف حريفان بفرستند اما به قول علي پروين قرار نيست مربيان از روي نيمكت نيز براي تيم‌شان گلزني كنند.

 

 

به نظر من پيراهن پرسپوليس خيلي آسان در اختيار برخي بازيكنان قرار گرفته و مسائل مالي نيز نه تنها براي پرسپوليسي ها كه تاثير معكوسي در فوتبال ايران گذاشته است تا جايي كه وقتي يك بازيكن 23-22 ساله كه باور نمي كرد روزي به چنين جايگاهي برسد وقتي 400-300 ميليون براي يك فصل دريافت مي كند، نبايد انتظار داشت مثل سالهايي كه ما بازي مي كرديم و با جيب خالي و بدون اينكه باشگاه مثل شرايط فعلي چنين امكاناتي داشته باشد هر روز يك جاي تهران تمرين مي كرديم، با عشق و شوق پيراهن تيمش بازي كند.

 

مهاجم اسبق پرسپوليس، تاكيد كرد: به اعتقاد من مسئولان باشگاه نيز تمام وسائل و امكاناتي كه يك فوتباليست حرفه اي لازم دارد را در اختيار بازيكنان و كادر فني قرار داده و بهانه اي دست كسي نداده تا ناكامي را به كمبود امكانات و وجود حاشيه ها ربط دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)