پرسپولیس نیوز : مشکلات پرسپولیس به قدری حاد شده که حتی سر و صدای پیشکسوتان این باشگاه را نیز درآورده است.

ناصر محمدخانی ستاره دهه 60 پرسپولیس در خط حمله این تیم در این خصوص گفت: «من در مورد پرسپوليس نمي‌توانم نظرات اميدواركننده بدهم. از من نخواهيد وضعیت اين تيم در شرايط كنوني را ببينم و بگويم همه چيز عالي است.»

محمدخانی اضافه کرد: «در اصل پرسپوليس اكنون پر از حاشيه است. حتي من شنيده‌ام كه برخي از بازيكنان مي‌‌گويند دو، سه ماه است حقوق نگرفته‌‌اند. يكي ديگر مي‌گويد فقط 20 درصد قراردادم را گرفتم و ديگري مي‌گويد 30 درصد گرفته‌ام. اين مشكلات و حاشيه‌ها مي‌تواند تيم را متلاشي كند و تأثيرگذار است. اين مسائل و مشكلات مالي مي‌تواند روي شرايط روحي بازيكنان تأثيرگذار باشد.»
محمدخانی که خودش یکی از منتقدان حمید درخشان است، این بار به حمایت از کادرفنی پرسپولیس پرداخت و افزود: «بايد مشكلات حل شود. مربي و سرمربي تيم فقط نبايد به فكر جمع كردن حاشيه‌ها باشند، آنها بايد ذهن‌شان را متمركز مسائل فني تيم كنند. من به جرأت مي‌گويم اگر پرسپوليس با شرايط كنوني بخواهد وارد آسيا شود، موفق نمي‌شود. بايد يك نفر پا پيش بگذارد و مشكلات تيم را حل كند. تيم با اين همه حاشيه نمي‌تواند مقابل حريفان قدرتمند آسيايي قرار بگيرد و به موفقيت هم برسد. شرايط بحراني كار تيم را مشكل مي‌كند. با اين حال اميدوارم هرچه زودتر مشكلات و مسائل مالي و حاشيه پرسپوليس حل شود زيرا در غير اين صورت چيزي از پرسپوليس باقي نمي‌ماند. در گذشته، مشكلات ما به اين شكل نبود، آن زمان يك تيم منسجم و بزرگ داشتيم كه همه به آن تيم افتخار مي‌كردند ولي حالا فكر مي‌كنم شرايط متفاوت از گذشته است.» 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)