پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تیم در کارهای گروهی ضعف دارد.

ناصر محمدخانی در مورد انتقادهای صورت گرفته از کارلوس کی‌روش مبنی بر انجام بازی دفاعی گفت: من فکر می‌کنم برخی انتقادها از کی‌روش منصفانه نیست و این درحالی است که ما سه بازی مرحله گروهی را با برد پشت‌سر گذاشته‌ایم. این درست است که فوتبال ایران در آسیا به خاطر تکنیک و خلاقیت‌های فردی‌اش شناخته شده است ولی به هر حال این را هم باید در نظر گرفت که نتیجه بسیار مهم است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: ما در کارهای گروهی ضعیف هستیم و همین موضوع باعث می‌شود تا در حمله با مشکل مواجه شویم. در اصول دفاعی اما تیم منظمی هستیم و سخت گل می‌خوریم. با این حال باید پذیرفت که وقتی صاحب توپ می‌شویم، تقریباً برنامه‌ای نداریم و در ضدحملات نیز خلاقیت نداریم. من معتقدم در مرحله حذفی با شرایط سختی مواجه خواهیم شد.

وی تأکید کرد: ما باید در این مرحله خیلی هوشیارتر بازی کنیم، چون فرصتی برای جبران اشتباه وجود ندارد. تیم‌ها معمولاً خیلی کم به یکدیگر فضا می‌دهند و اگر گل نزنیم، احتمال دارد که گل دریافت کنیم. تیم ما همیشه در مراحل حذفی آسیب دیده است و همین مسئله باعث شده که در 39 سال گذشته قهرمان آسیا نشویم. این بار اما باید خیلی باهوش باشیم.

محمدخانی همچنین با اشاره به بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی گفت: فکر می‌کنم علیرضا حقیقی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی و همچنین اشکان دژاگه جزو بازیکنان خوب ما بوده‌اند. خصوصاً دژاگه که واقعاً خیلی گردن‌کلفت بازی می‌کند و همیشه در حمله و دفاع شرکت دارد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره بازی این تیم برابر عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا خاطر نشان کرد: ما از این تیم شناخت کافی داریم ولی اگر عراقی‌ها را دستکم بگیریم قطعاً دردسرساز خواهند شد. فکر می‌کنم شرایط روحی ما نسبت به عراق بهتر است. من درمجموع خوش‌بین هستم که به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)