آقای گل سال‌های دور پرسپولیس بر این باور است تیم گل‌محمدی برابر مس نمایش خوبی را ارائه کرد و مستحق کسب پیروزی پرگل‌تری در این دیدار بود.

ناصر محمدخانی عملکرد پرسپولیس را تا پایان هفته یازدهم مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: تیم در این فصل شرایط خوبی دارد و صدرنشینی قرمزها نشان می دهد تیم در کسب امتیازات موفق عمل کرده و می توان به آینده پرسپولیس خوشبین بود.

وی افزود: وقفه ای که چند هفته پیش در برگزاری دیدارهای لیگ ایجاد شد به ضرر پرسپولیس تمام شد. تیم در آن برهه با 4 برد متوالی به تعطیلات رفت و من اطمینان دارم اگر آن وقفه در بازی ها ایجاد نمی شد نوار پیروزی ها ادامه دار می شد و حالا فاصله امتیازی با تیم دوم بیشتر بود ولی در مجموع روند کاری تیم یحیی مطلوب بوده و می توان گفت تیم در این فصل حضور موفقی را داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی سرخ‌پوشان برابر مس کرمان تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و در بحث ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و مالکیت توپ و میدان سرتر بود و در حالی توانست با یک گل مس را شکست دهد که شاید اگر شانس با پرسپولیس یار بود، پیروزی پر گل تری به ثبت می رسید. بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و با هوش بالا بازی کردند و به برتری دست پیدا کردند.

محمدخانی با اشاره به گلزنی شیخ دیاباته در دومین حضورش در ترکیب پرسپولیس به برنا گفت: شیخ دیاباته در زمان حضورش در استقلال هم مهاجمی با شم بالای گلزنی بود و تکرار این روند در پرسپولیس می تواند نویدبخش روزهای خوبی برای او در جمع سرخ پوشان باشد. البته شاید مصدومیت اخیر، این بازیکن را از روزهای اوجش دور کرده باشد اما نشان داد می تواند کم کم به فرم ایده آلش بازگردد. دیاباته از قامت خوبی برخوردار است و از نظر شم گلزنی هم در شرایط مطلوبی قرار دارد. تمام این فاکتورها در کنار هم می تواند او را به یکی از خطرناک ترین مهاجمان لیگ برتر در فصل جدید تبدیل کند.

وی حضور مهاجمی مثل یورگن لوکادیا را نیز اتفاق خوبی برای پرسپولیس می‌داند و در مورد این موضوع تصریح کرد: لوکادیا یک مهاجم فوق العاده است که در پرسپولیس موفق عمل کرده و به ثمر رساندن 6 گل توسط او و حضورش در صدر جدول آقای گل های لیگ برتر، اعتماد به نفس و شرایط روحی و روانی این مهاجم را دو چندان نموده است. او در جریان بازی نشان می دهد که تشنه گلزنی است و این شرایط باعث شده از انگیزه های ویژه ای برخوردار شود. شاید در ابتدای فصل او کیلوهایی اضافی داشت اما رفته رفته از نظر بدنی به فرم خوبی رسیده و شرایط بهتری را نسبت به روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس دارد.

محمدخانی گفت: امیدوارم روند خوبی که این روزها برای پرسپولیس ایجاد شده تا شروع دوباره لیگ حفظ شود. همان طور که در لابه لای صحبت هایم گفتم وقفه قبلی در دو بازی به ضرر پرسپولیس شد اما هنر کادر فنی و گل محمدی می تواند به تیم کمک کرده و پرسپولیس در تعطیلات وضعیت خوب خود را حفظ کند و پس از استارت دوباره بازی ها، شاهد تداوم پیروزی ها و موفقیت های تیم در ادامه لیگ برتر باشیم، روندی که می تواند منجر به قهرمانی سرخ ها در پایان فصل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)