ستاره تیم ملی در دهه ۶۰ پس از شکست ۲ بر یک تیم ایران برابر الجزایر نگران جام جهانی شده است.

ناصر محمدخانی با ابراز نگرانی از باخت تیم ملی ایران، گفت: ملی پوشان ایرانی مقابل الجزایر بی برنامه بودند و حرفی برای گفتن نداشتند. این شکست به نقاط ضعف تیم در تمامی خطوط بر می‌گردد. خط دفاع هماهنگی لازم را نداشت و فاصله بین خطوط دفاعی و هافبک بسیار زیاد بود.

وی ادامه داد: چیدمان اولیه اشتباه بود و گماردن امید نورافکن که یک دفاع چپ تخصصی است در مرکز خط دفاع ازآن تصمیمات عجیب و غریب بود. رفته رفته اشتباه زیاد شد و در نهایت هم نتیجه را ۲ بریک باختیم. روی دو گلی هم که خوردیم ضعف خط دفاع مشهود بود و این مسائل نگران کننده است. شاید برخی بگویند این فقط یک بازی دوستانه بود که نباید به نتیجه آن توجه کرد اما این درشرایطی است که ما یک بازی با برنامه ببینیم.

ستاره پیشین تیم ملی ایران با اشاره به سختی کار در جام جهانی یادآور شد: به معنای واقعی کلمه نگران جام جهانی و بازی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا شدیم. این تیم الجزایر با نصف نفراتش به مصاف ما آمده بود و با توجه به دوستانه بودن بازی شاید خیلی هم انگیزه نداشت اما در جام جهانی تیم‌ها با همه توان خود برابر ما صف آرایی می‌کنند. ما باین وضعیت و بی برنامگی حرفی برای گفتن مقابل این تیم‌ها نداریم.

محمدخانی به هشدار به متولیان فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: امروز خیلی‌ها از مردم گرفته تا پیشکسوتان، کارشناسان و رسانه‌ها نگران تیم ملی کشورمان شده اند. این بازی زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد و ممکن است در جام جهانی اعتبار فوتبال ایران زیر سئوال برود. من نمی‌دانم برنامه فدراسیون برای ادامه راه چیست و قرار است چه تصمیماتی گرفته شود اما باید چاره اندیشی کرد. جام جهانی جایی برای تجربه کردن نیست و پای اعتبار فوتبال یک کشور و حتی قاره درمیان است. امیدوارم دوستان هرچه زودتر به فکر افتاده و بیشتر و جدی تر به تیم ملی فکر کنند.

مهاجم گریزپای پیشین پرسپولیس درخصوص شرایط فعلی این تیم گفت: خدا را شکر خریدهای خوبی داشتیم و به نظر می‌رسد اولویت تقویت خط دفاع پرسپولیس باشد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان امتحان پس داده ای هستند اما در سایر پُست‌ها نیز این تیم نیاز به تقویت دارد.

وی در مورد خرید احتمالی دو مهاجم برزیلی نیز اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس در خرید مهاجم خارجی عملکرد ضعیفی داشته و بازیکنانی که جذب کردیم نتوانستند کمکی کنند. مهاجم خارجی که به پرسپولیس می‌آید باید بتواند بین ۱۰ تا ۱۵ گل بزند و اگر قرار باشد یکی مثل تمیروف خریداری شود بهتر است به یک جوان ایرانی این فرصت داده شود.

ناصرمحمدخانی در پایان ضمن اشاره بر لزوم حمایت از یحیی گل محمدی، گفت: پرسپولیس پس از ۵ سال قهرمانی، فصل گذشته دوم شد که عنوان بدی نیست اما چون تیم رقیب قهرمان شده شاید باعث ناراحتی هواداران شده باشد. یحیی گل محمدی با تصمیم درست رضا درویش درپرسپولیس ماندگار شد چون اشراف کاملی به تیم دارد و خریدها و تصمیماتی هم که در این هفته‌های پس از پایان لیگ گرفته نشان می‌دهد که برای قهرمانی برنامه دارد. ما پیشکسوتان و هواداران هم باید به یحیی گل محمدی و تیمش کمک کنیم. بیشترین و بهترین کمک هم حمایت کامل از پرسپولیس فصل آینده است. انشالله بتوانیم با وحدت و همدلی و حمایت از مربیان و بازیکنان پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)