مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با ديدار حساس جمعه پرسپوليس و استقلال اظهار كرد: فكر مي‌كنم بازي خوبي از كار دربيايد. البته دو تيم شرايط يكساني دارند. طبق شرايط جدول شانس برد پرسپوليس در اين بازي بيشتر است.

 

وي ادامه داد: البته شكست در مقابل ملوان خيلي به ضرر پرسپوليس تمام شد و فكر مي‌كنم كه هم از نظر روحي رواني و هم از نظر جسماني به اين تيم ضربه وارد كرده . علي دايي بايد تا روز جمعه پرسپوليسي‌ها را از هر لحاظ آماده ديدار با استقلال كند.

 

محمدخاني با بيان اينكه هر تيمي كه در اين بازي از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده كند پيروز ميدان خواهد بود، ادامه داد: در اين بازي بحث رواني بيشتر اهميت دارد تا بحث آمادگي بازيكنان. مطمئنا هر تيمي كه كارهاي دفاعي و هجومي را به خوبي انجام دهد و همچنين از موقعيت‌هايش بهتر استفاده كند مي‌تواند پيروز باشد.

 

 

چرا كه در اين ديدار معمولا موقعيت‌هاي خوب خيلي كم نصيب دو تيم مي‌شود و فشار زيادي از لحاظ رواني بر دو تيم حاكم است. پيش بيني اين بازي سخت است اما اميدوارم پرسپوليس نتيجه بازي را به سود خود رقم بزند.

 

 

بازيكن دهه 60 پرسپوليس در مورد عملكرد اين تيم با گذشت ده هفته از ليگ برتر به ايسنا گفت: فكر مي‌كنم در مجموع عملكرد پرسپوليس بد نبوده اگرچه هنوز تعداد بازيهايي كه انجام شده زياد نيست و نيم فصل هم هنوز به اتمام نرسيده است.

 

بنابراين زمان زيادي براي جبران امتيازاتي كه از دست رفته وجود دارد. پرسپوليس بايد در بازيهاي رفت همه امتيازات را كسب كند چرا كه در دور برگشت تيم‌ها مي‌خواهند به صدر جدول برسند و چند تيم ديگر نيز به دنبال اين هستند كه سقوط نكنند.

 

بنابراين در نيم فصل دوم همه تيمها پرقدرت ظاهر مي‌شوند و به نظر من دايي و پرسپوليس بايد سعي كنند كه همه امتيازات ديدارهاي دور رفت را مخصوصا بازيهايي كه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود را از آن خود كنند. ضمن اين كه بازيكنان پرسپوليس نيز بايد از جان مايه بگذارند و زحمت زيادي بكشند تا جواب لطف‌هاي اين تماشاگراني كه هيچ وقت پرسپوليس را تنها نمي‌گذارند داده باشند.

 

وي در پايان گفت: فكر مي‌كنم قهرماني در اين فصل براي پرسپوليس دور از دسترس نيست. هر چند كه تيم‌هايي مانند ذوب آهن، استقلال و سپاهان نيز در كورس قهرماني حضور دارند، اما مي‌توان با تلاش بيشتر به رتبه اول دست پيدا كرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)