ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه‌ یادگار امام برای بازی امروز تراکتور و پرسپولیس ارائه کرد.

داود رفعتی ضمن اشاره به رفع نواقص اولیه برای برگزاری بازی تراکتور تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام با حضور تماشاگران گفت: مشکل شماره گذاری صندلی‌های تماشاگران رفع شد تا مجوز حضور تماشاگر نیز صادر شود. البته برخی از سکوها صندلی ندارد که هیچکس نباید روی آن بنشیند. صبح امروز هم به همیاران هوادار باشگاه تراکتور آموزش دادم که باید طرفداران را برای نشستن روی صندلی خود، راهنمایی کنند.

وی افزود: اگر هوادار روی صندلی خودش ننشیند و با تکرار رفتارهای گذشته، هواداران روی سکوهای بدون صندلی بنشینند، قطعا در هفته بعد بازی تراکتور بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

ناظر بازی امروز دو تیم افزود: دوربین‌های چهره زن در ورزشگاه وجود دارد. اگر ببینیم تماشاگر روی صندلی از قبل خریداری شده مختص به خودش ننشسته است و تعداد آن زیاد است قطعاً باشگاه متخلف را محروم از حضور تماشاگر خواهیم کرد. همچنین با هرگونه استفاده از مواد دودزا و لیزر پراکنی برخورد خواهیم کرد.

ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس تصریح کرد: همچنین بیش از ۴۹ هزار بلیت بیشتر نباید برای این بازی فروخته شود.

رفعتی درباره ابهام در خصوص استفاده از VAR تاکید کرد: خوشبختانه مشکل مربوط به جانمایی سیستم داور ویدئویی حل شد و این سیستم نیز در ورزشگاه نصب و تست شده است. تنها لازم است خودروی صدا و سیما در کاسه زمین (پیست دور زمین چمن) حضور نداشته باشد.

رفعتی تصریح کرد: همکاری‌های خیلی خوبی در این مدت کوتاه انجام شد تا انشاالله میزبانی خوبی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز شاهد باشیم و امیدوارم این همکاری‌ها همچنان تا پایان امشب ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)