ناظر بازی دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس می‌گوید گل مهدی عبدی به مس رفسنجان سالم بود.

سید حسن نوشه‌ور ناظر بازی دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در گفتگو با خبرورزشی خطای هند مهدی عبدی را مردود دانست و گفت: گل پرسپولیس در شرایط کاملاً سالم به ثمر رسید و عبدی به هیچ عنوان خطای هند پنالتی انجام نداد. در آن شرایط اگر حتی توپ ناخودآگاه به دستش برخورد می‌کرد هم شرایط هند را نداشت.

وی که کارشناس با تجربه داوری نیز است ادامه داد: به اعتقاد من که ناظر بازی بودم و سال‌ها در داوری حضور داشتم این گل سالم بود.

ناظر بازی مس رفسنجان – پرسپولیس درباره دیگر صحنه جنجالی این دیدار به خبرورزشی گفت: در صحنه‌ای که داور به مغانلو کارت زرد نشان داد و حرکت او را شبیه سازی دانست معتقدم در نهایت عدالت در زمین اجرا شد و داور مسابقه پس از اینکه با کمک‌های خود به خصوص داور چهارم صحبت کرد متقاعد شد که مغانلو قصد شبیه‌سازی نداشته و پشت محوطه جریمه روی او خطا صورت گرفته است لذا سریعاً قانون را اعمال کرد و عدالت در جریان بازی رعایت شد. ضمن این که داور به درستی کارت زرد مهاجم پرسپولیس را پاک کرد و آن را هم در زمین اعلام کرد.

ناظر فدراسیون فوتبال درباره شرایط بازی نیز گفت: مسئولین برگزار کننده مسابقه باید پیش از آغاز جدال دو تیم زمین را خیس می‌کردند. بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شد و به دلیل گرمای زیاد باید زمین را پیش از مسابقه خیس می‌کردند تا بازیکنان دو تیم بتوانند راحت تر بازی کنند اما به ما گفته شد آب قطع شده و نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. من هم به عنوان ناظر بازی از ماموران آتش نشانی خواستم زحمت این کار را بکشند تا شرایط برای برگزاری بازی مهیا شود. ضمن اینکه یکی از از اتومبیل‌های آتش نشانی نیز آماده شد در بین دو نیمه مجدداً این کار را تکرار کند تا چمن مصنوعی در شرایط ویژه برگزاری بازی باقی بماند.

کمک داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در پایان گفت: شخصاً به تیم داوری نمره قبولی می‌دهم و به نظر من روی صحنه گل و روی خطایی که پشت محوطه جریمه روی مغانلو صورت گرفت تیم داوری عالی کار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)