سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکنان دیگری نیز از تیم ما بودند که می توانستند نظر کادرفنی تیم زیر 22 سال را جلب کنند.

افشین ناظمی در گفت و گو با اوج، درباره شرایط تیمش عنوان کرد: الحمدالله شرایط خوبی داریم. تمرینات خود را دنبال می کنیم و آماده ادامه مسابقات لیگ می شویم.

وی درباره بازی با پرسپولیس تاکید کرد: تیم داماش گیلان همواره مقابل تیم های بزرگ پایتخت بازی خوبی انجام داده است و اینبار هم برای کسب 3 امتیاز پای به زمین می گذاریم . پرسپولیس تیم خوبی است و نتایج خوبی گرفته است اما ما می خواهیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی داماش در پاسخ به این پرسش که آیا این بازی جنگ عابدینی و پرسپولیس است، تاکید کرد: اینطور نیست. فوتبال یک بازی جذاب است، نه یک جنگ. ما به دنبال این هستیم تا 90 دقیقه یک مبارزه فوتبالی خوب انجام دهیم و به این مسائل حاشیه ای فکر نمی کنیم. به نظر من بازی با پرسپولیس حساسیت ویژه ای ندارد.

ناظمی درباره دعوت دو بازیکن تیمش به تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: به نظر من بازیکنان دیگری نیز از تیم ما بودند که می توانستند نظر کادرفنی تیم زیر 22 سال را جلب کنند. به عنوان مثال روح الله سیف اللهی می توانست به تیم امید دعوت شود.

وی افزود: نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا دربازی با پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاءالله با دست پر به رشت برگردیم.

ناظمی در پایان درباره اینکه آیا در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب می کند یا خیر، اضافه کرد: ما پول برای گذراندن این روزها نداریم، بازیکن نگیریم اما حقوق بچه ها پرداخت شود، خیلی خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)