سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ما در همه مسابقات برای پیروزی بازی می‌کنیم و روز جمعه هم برای شکست پرسپولیس به میدان می‌رویم.

افشین ناظمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار روز جمعه داماش گیلان مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پس از تعطیلی مسابقات لیگ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ روحی و بدنی آماده دیدار با پرسپولیس هستیم.

وی با بیان اینکه آماده انجام بازی جوانمردانه مقابل با پرسپولیس هستند، ادامه داد: داماش مقابل تیم‌های پایتخت خوب بازی کرده و امیدوار هستیم جمعه هم روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم از فوتبال استان گیلان دفاع کنیم و با دست پر به رشت باز گردیم.

سرمربی داماش با اشاره به پیروزی‌های داخل خانه پرسپولیس تصریح کرد: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ سخت است و خودمان از این مسئله اطلاع داریم. ما در همه مسابقات برای پیروزی بازی می‌کنیم و روز جمعه هم برای شکست پرسپولیس به میدان می‌رویم.

ناظمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی  است و سرمربی کاربلدی دارد که در این فصل نتایج خوبی گرفته است. پیش‌بینی ما این است که روز جمعه شاهد بازی زیبایی از هر 2 تیم باشیم. مطمئن هستم چه تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور خواهند داشت و چه مردمی که از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت خواهند برد.

سرمربی داماش در خصوص مشکلات دفاعی این تیم گفت: همه ما مشکلات مالی داریم ولی فکر می‌کنم به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)