افشین ناظمی می‌گوید پیروزی حق پرسپولیس بوده است اما از رییس کمیته انضباطی می‌خواهد که اتفاقات این بازی را بررسی کند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال داماش در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. پرسپولیس بهتر از ما بود. به دایی و تیمش تبریک می‌گویم. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اما این کار را نکردیم.

او ادامه داد: هیچ موقع در مورد داوری نظر نمی‌دهم اما آن‌طور که همکارانم گفتند فکر می‌کنم گل اول پرسپولیس مشکوک بود و کارشناسان باید نظر دهند.

ناظمی گفت: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. ما آمده بودیم پرسپولیس را به زمین خودمان بکشانیم و از این موقعیت استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است. یک روز خوب، یک روز بد. در کل پرسپولیس بهتر از ما بود.

سرمربی تیم فوتبال داماش درباره‌ی سعید حلافی گفت: از بیمارستان بیرون آمده و دیروز هم درباره‌ی این بازیکن در نشست خبری صحبت کردم. چهارشنبه شنیدم که به بیمارستان رفته و بعد در راه تهران بود که شنیدم مصاحبه کرده اما خیلی ناراحت شدم؛ چرا که بازیکن حرفه‌ای به هر دلیلی نباید چنین کاری انجام دهد.

او گفت: حسن‌زاده باید فیلم بازی را تماشا کند. تماشاگران به ما خیلی فحاشی کردند. فقط این نباشد که در رشت به خاطر کار تماشاگران از ما امتیاز کم شود و به این اتفاقات هم توجه کنند. سال گذشته هم که برخی می‌گویند اتفاقاتی افتاده جایگاه تماشاگران پرسپولیس با داماش دو کیلومتر فاصله داشت و اتفاقاتی که شما می‌گویید نیفتاده بود. به هر حال فکر می‌کنم حسن‌زاده باید فیلم این بازی را ببیند و درباره‌ی اتفاقات آن تصمیم‌گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)