خبرگزاری پرسپولیس :  پس از علی کریمی نوبت به محمد کشاورز، علی‌رضا فغانی و فدراسیون فوتبال ایران رسید تا با دیگر نامزدها بر سر دستیابی به عنوان "بهترین" در آسیا به رقابت بپردازند.

نامزدهای نهایی دریافت عنوان بهترین‌های فوتبال آسیا در سال جاری میلادی مشخص شده‌اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ایران را در شش بخش "بهترین فدراسیون‌های عضو AFC"، "فدراسیون منتخب بازی جوانمردانه"، "بهترین تیم ملی فوتسال"، "بهترین بازیکن فوتسال"، "بهترین داور" و "بهترین بازیکن" شایسته نامزدی دانسته است. برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا نهم آذر در کوالالامپور، پایتخت مالزی شناخته می‌شوند.

در بخش بهترین فدراسیون‌های عضو AFC، فدراسیون فوتبال ایران با همتایان ژاپنی، کره‌جنوبی و قطری خود بر سر دریافت عنوان "بهترین فدراسیون فوتبال ملی" به رقابت می‌پردازد. در بخش "بازی جوانمردانه"، فدراسیون فوتبال ایران رقبایی همانند استرالیا و ازبکستان را درکنار خود می‌بیند. ضمن آن که تیم ملی فوتسال ایران باید با تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و تایلند و "محمد کشاورز" نیز با "رافائل هنمی" از ژاپن و "سوئنک‌ لانگ سوفاووت" تایلندی برای رسیدن به عنوان "برترین" فوتبال آسیا پیکار کنند. کشاورز مرد سال 2011 فوتسال آسیا شناخته شده است.

علی‌رضا فغانی، روشن ایرماتوف ازبک و یوئیچی نیشی‌مورا از ژاپن سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین داور سال آسیا هستند.

پیش از این علی کریمی، در کنار "ژنگ ژی" کاپیتان تیم ملی چین و "لی کئونگ هو" از کره‌جنوبی، نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شناخته شده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)