مرجع خبری پرسپولیس : اشتباهات داوری در دو دیدار اخیر تیم فوتبال پرسپولیس که منجر به شکست این تیم برابر ملوان بندرانزلی و استقلال تهران شد، با نامه‌ای از طرف باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال مورد اعتراض رسمی قرار گرفت.

در این نامه‌ که به امضای حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس رسیده، درخواست شده است تا فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن انجام دهد.

نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال با فرازی از نهج البلاغه آغاز شده و در آن آمده است: اندیشیدن همانند دیدن نیست. زیرا گاهی چشم‌ها دروغ می نمایانند اما آن کسی که از عقل نصیحت خواهد به او خیانت نمی کند.

در ادامه این نامه خطاب به کفاشیان خاطر نشان شده است:

 

همانگونه که مستحضرید یکی از اهداف مهم مدیریت ورزش کشور ترویج و تعمیق روحیه نشاط و سلامتی روحی و روانی در بین آحاد جامعه است. در این عرصه حوزه فوتبال از جایگاهی والا و بسیار تاثیرگذار برخوردار است.

در نامه اعتراض آمیز باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید شده است: باشگاه فرهنگی ورزشی  (پرسپولیس) با عنایت به خیل عظیم هواداران و دوستداران خود همواره کانون توجهات میلیون‌ها نفر از جوانان و علاقمندان عرصه فوتبال بوده است. این اهمیت و حساسیت ضرورت توجه شایسته مسئولان عرصه فوتبال را به مسائلی چون داوری مسابقات دو چندان می کند.

این نامه بخش‌های دیگری نیز دارد که طی آن خاطر نشان شده است: متأسفانه در جریان بازی بین دو تیم ملوان بندرانزلی و پیروزی در هفته دهم مسابقات به دلیل اشتباهات فاحش و مکرر داور در ندادن کارت قرمز به دو بازیکن تیم حریف و نادیده گرفتن دو خطای مشکوک به پنالتی، نتیجه بازی کاملا عوض شد. این در حالیست که در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دیدار رفت مسابقات لیگ برتر سال‌جاری همگان شاهد بودیم با قضاوت ناصحیح کمک داور این مسابقه نتیجه بازی تغییر کرد که این اتفاق مسلما بر روحیه بخش قابل توجهی از اجتماع تاثیر منفی دارد.

کاشانی در خاتمه نامه اعتراض باشگاه پرسپولیس از کفاشیان به عنوان متولی فوتبال کشور درخواست کرده است در جهت رفع آزردگی خاطر این قشر از جامعه فوتبال و در جهت رفع شائبه تاثیر اختلافات مالی موجود بین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم پرسپولیس در بروز چنین اتفاقاتی و جلوگیری از بروز چنین وقایع تاسف باری که شیرینی یک بازی فوتبال را به تلخی بی عدالتی می آلاید اقدامات شایسته و بایسته معمول دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)