خبرگزاری پرسپولیس : تراکتورسازی و استقلال امروز در یکی از مسابقات حساس هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان تونی اولیویرا میزبان موفق به شکست دو بر صفر حریف خود شدند.

دو سر این نبرد نمایندگان تبریز و تهران ، تراکتورسازی و استقلال بودند که پرسپولیس در میان آنها جایی نداشت و برد و باخت این مسابقه قاعدتاً تفاوت چندانی برای مخاطبان آن ندارد اما مسئله ای که موجب نگارش این نوشته شد دروغ های شاخدار ساعی گزارشگر بازی بود که سال هاست پای ثابت گزارش مسابقات لیگ برتر شبکه سهند است و فقط دروغ می گوید!

 

طی سال های گذشته که در نقد این گزارشگر قلم زدیم یک طرف پیکار پرسپولیس بود و تعصبات رنگی نیز مزید بر علت بود اما این بار حریف تراکتورسازی ، استقلال رقیب دیرینه پرسپولیسی ها بود اما بی اخلاقی های صورت گرفته در ورزشگاه و انکار قبیحانه گزارشگر میزبان هر انسانی را به واکنش وامی دارد.

 

در طول این مسابقه از دقیقه یک تا نود هیچ کدام از بازیکنان استقلال از گزند شعارهای تند و بعضاً ناسزاهای تماشاگران میزبان در امان نبودند به طوری که در مقاطع مختلف مسابقه چندین و چند دقیقه از بازی با قطع صدای ورزشگاه از سوی کارگردان تلویزیونی پخش شد اما در کمال تعجب این گزارشگر حاضر در ورزشگاه که تمامی شعارها را به وضوح می شنید به صراحت جو نامناسب ورزشگاه را انکار می کرد و با ادعای وارونه بارها و بارها بر بی حاشیه بودن تماشاگران و جو مناسب حاکم بر این بازی تاکید کرد.

 

جناب آقای گزارشگر مردم ناشنوا نیستند! حتی کم و زیاد کردن های کارگردان تلویزیون هم نمی توانست مانع پخش شعارهای غیراخلاقی تماشاگران در خانه های مردم شود اما شما نه تنها این رفتار بد را تقببح نکردید بلکه با دروغ گویی و وارونه سرایی دست به انکار حقایق زدید.

 

مضحک و تأمل برانگیز آنجا بود که گزارشگر با عبارت غلو شده و تعجب برانگیز «سلام خود را از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین شهر ایران خدمت بینندگان عرض می کنم» صحبت های خود را آغاز کرد تا از همان دقیقه اول به زعم خود جایش را در دل بینندگان و همشهریان ساده دل باز کند. شرح ادامه گزارش یک طرفه وی هم که پیشتر از نظر گذشت. در نهایت تنها می توان به یک جمله بسنده کرد « جناب آقای گزارشگر ، روزی شما دست مردم نیست ، خدا آن بالاست! »

 

* اختصاصی/ حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)