رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با ارسال نامه‌ای به مراجع ذیصلاح خواستار بازگشت وجه از سوی برخی  ورزشکارانی شده که برای یکی از شرکت‌های دارای مشکل تبلیغات انجام داده بودند. 
شرکت کوروش کمپانی در حوزه تلفن همراه فعال بوده و دارای شاکیان خصوصی زیادی است. طبق خواسته مرجع قضایی  مبالغ دریافت شده برای تبلیغات باید بازگشت داده شود تا به محل بدهکاران شرکت مذکور واریز شود. رونوشت این نامه به  معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران هم ابلاغ شد.

مرتضی پورعلی گنجی (پرسپولیس)، سعید صادقی (پرسپولیس)، مهدی مهدی‌پور (استقلال) و علیرضا بیرانوند(تراکتور) نفراتی هستند که به آنها اجازه ثبت قرارداد داده نشد.

در بخشی از این پرونده، طبق دستور مقام قضایی تاکید شده که  فدراسیون فوتبال و دیگر تصمیم‌گیران حوزه از عقد هرگونه قرارداد با 4 بازیکن فوتبال خودداری کنند. این ممنوعیت البته دارای یک شرط و قید است. اگر این افراد وجهی را که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند، استرداد کنند، مشکل رفع خواهد شد. 

نامه مذکور روز گذشته به باشگاه پرسپولیس ارجاع داده شده و در همین راستا بخش حقوقی این باشگاه با دریافت وجه از سعید صادقی و مرتضی پور‌علی‌گنجی، امروز (سه‌شنبه) وجه مورد نظر را به حساب دادسرای عمومی انقلاب واریز کرد تا مشکل این دو بازیکن پرسپولیس حل شود.

گفته شده مبلغ مورد نظر برای این دو بازیکن که باید بازگردانده شود، 50 میلیون تومان است.

پس از این اتفاق،‌ معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی انقلاب در نامه‌‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد نظر به اینکه بازیکنان مورد نظر نسبت به پرداخت مبالغ اقدام گرده یا تعهد پرداخت ظرف چند روز آینده را داده‌اند، صدور کارت بازی برای نامبردگان بلامانع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)