پرسپولیس نیوز : باشگاه راه‌آهن (‌سورینت) درخواست رسمی خود برای اجرای تعهدات باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد  علی دایی را به این باشگاه اعلام کرد.

 با توجه به اینکه هیات مدیره محترم باشگاه دو شرط برای فسخ قرارداد آقای دایی تعیین کرده بود ، آقای صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل محترم باشگاه ، نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و خواستار انجام تعهدات مربوط به این باشگاه شد. بنابر تصمیم هیات مدیره محترم باشگاه و پیرو مذاکرات شفاهی ریاست محترم هیات مدیره با مدیران باشگاه پرسپولیس ، فسخ قرارداد آقای دایی منوط به درج نام سورینت در پشت پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر شده بود که انجام مراحل اداری و قانونی این تعهدات در نامه مذکور درخواست شده است. متن نامه باشگاه راه‌آهن به شرح ذیر است:

جناب آقای رویانیان
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
باسلام و احترام
به پیوست تصویر ابلاغیه ریاست محترم هیات مدیره باشگاه سورینت که به دنبال درخواست آقای علی دایی برای فسخ قرارداد منعقده با این باشگاه و پیوستن وی به آن باشگاه صادر شده به شرح زیر اعلام می گردد.
نظر به اینکه برابر مصوبه هیات مدیره باشگاه سورینت(راه‌آهن) انعقاد قرارداد موضوع بند 2 ابلاغیه یاد شده مورد تاکید می باشد ، خواهشمند است نسبت به تنظیم و ارسال پیش نویس قرارداد مربوطه اقدام گردد.
بدیهی است پس از انعقاد قرارداد موصوف با شرایط و اوصاف مورد نظر باشگاه سورینت، اقدامات بعدی جهت قبول فسخ قرارداد آقای علی دایی صورت خواهد پذیرفت.

صادق رئیسی کیا
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)