مرجع خبری پرسپولیس : رضا رجبی یکی از اعضای کمیته فنی استقلال که از سوی مدیریت این باشگاه مسئول رسیدگی به شرایط ع- الف شده است در این باره گفت: «با مدیران باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه مکاتباتی انجام گرفته تا با تنظیم نامه ای به ریاست محترم قوه قضاییه  ، از ایشان تقاضای کمک به (ع- الف) را داشته باشیم.»

 

(ع- الف ) مهاجم ریزنقش باشگاه استقلال چندی قبل به جرم خرید و فروش مواد مخدر بازداشت شد و  ، حتی یکی از روزنامه های ورزشی نوشت در آستانه صدور حکم اعدام برایش قرار دارد.

 

او که پرونده اش برای طی مراحل قانونی به دادسرای انقلاب تهران واگذار شده ، در بازداشتگاه شرایط روحی نامناسبی دارد. این بازیکن که حالا سنی کمتر از 40 سال را دارد بر اثر استرس تمام موهایش سفید شده و دچار بحران روحی شدیدی شده است.

 

رضا رجبی در این باره می گوید: «ما سعی داریم تا با تشریح شرایط این بازیکن سابق که دچار اشتباه و تخلفی بزرگ شده ، از قوه محترم قضاییه بخواهیم تا در صورت امکان تخفیفی در مجازاتش قائل شوند. او پس از پایان فوتبالش زندگی سختی را داشته و به دلیل مشکلات مالی و البته افتادن در دام مواد مخدر ، روزگار سختی را تحمل کرده و چون تا قبل از بازداشتش هم هیچ سابقه ای در پرونده ندارد ، سعی داریم از مسئولان قضایی تقاضای کمک به او را مطرح کنیم. متاسفانه انتشار خبر اعدامش در رسانه ها ضربه بزرگی را از نظر روحی به او وارد کرده و ما می خواهیم در این زمینه هر کمکی که می توانیم انجام بدهیم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)