پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص تغییرات در اعضای هیأت مدیره گفت: وزارت ورزش تا الان چیزی درباره تغییر اعضا اعلام نکرده است و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

محمد نامی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال مسئولان وزارت ورزش تا الان تغییر در اعضای هیأت مدیره انجام ندادند و ما کماکان در سمت هایمان هستیم.

نامی درباره احتمال حضور هدایتی در صورت رئیس هیأت مدیره پرسپولیس بیان کرد: وزیر ورزش در ابتدا باید عضویت هدایتی در هیأت مدیره پرسپولیس را بپذیرد و بعد اعضا هیأت مدیره تصمیم می‌گیرند که هدایتی رئیس هیأت مدیره شود یا نشود.

وی خاطر نشان کرد: اکبری رئیس هیأت مدیره به سفر کربلا مشرف شده و جمشیدی هم در تهران نیست، به خاطر همین جلسه اعضای هیأت مدیره تشکیل نشد.
وی درباره اولتیماتوم وزیر ورزش به اعضای هیئت مدیره بیان کرد: وزیر ورزش وظایف کلان در وزارتخانه دارد و به مسائل جزئی کمتر می‌پردازد من هم چیزی درباره این موضوع نشنیدم.

وی تصریح کرد: وزیر ورزش عنایت ویژه‌ای به همه تیم‌ها به خصوص تیم پرسپولیس دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد پروین به وزیر ورزش برای در اختیار گذاشتن باشگاه به پیشکسوتان گفت: به نظرم تیم پرسپولیس بهتراست توسط دولت اداره شود، همچنین نمایندگان مجلس موافقت کردند که سهام سرخابی‌ها فروخته شود و به هواداران واگذار شود.

نامی عنوان کرد: به هر حال ما باید براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان عمل و کارها را به نحو احسن اجرا کنیم.

نامی درباره سه شرط هدایتی برای کمک به پرسپولیس بیان کرد: وزارت ورزش باید برای افراد شرط بگذارد و ما حق این کار را نداریم، من هم موافق شرط گذاشتن نیستم به هر حال مدیر باشگاه باید آشنا با موضوعات اقتصادی و مدیریتی باشد و کار فنی هم بلد نباشد مهم نیست.

وی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در دیگر باشگاه‌های جهان از لحاظ اقتصادی، فرهنگی وسیاسی قوی هستند و از لحاظ فنی هم سرمربی این تیم‌ها قدرتمند کارش را انجام می‌دهد .

نامی تصریح کرد: معتقدم مدیرعامل پرسپولیس باید برای چهار سال تعیین شود، همچنین تیم پرسپولیس نیازی به کمک افراد ندارد و با مدیریت صحیح می‌شود برای باشگاه درآمد زایی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس یک برند است و مسئولان پرسپولیس می‌توانند از این امتیاز برای درآمدزایی باشگاه استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربی و بازیکنان پرسپولیس غیرتمند هستند و با همت آن‌ها می‌توانیم امسال قهرمان لیگ سیزدهم شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)