پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال مدیر عاملی‌پروین در این باشگاه گفت: تیم پرسپولیس در اوج قرار داد به خاطر همین برخی از افراد قصد دارند که با مطرح کردن این موضوع برای تیم پرسپولیس حاشیه درست کنند.

محمد نامی عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: رویانیان همچنان مدیر عامل تیم است و حضور پروین در سمت مدیر عاملی شایعه ای بیش نیست.
 
نامی در ادامه اظهار داشت: ‌رویانیان سابقه درخشانی در باشگاه پرسپولیس دارد و اعضای هیات مدیره قصد دارند که این مدیر عامل را حفظ کنند.
 
عضو هیات مدیره درباره تغییرات اعضای هیات مدیره در دو سه روز آینده بیان کرد: وزیر ورزش اختیار تام دارد تا اعضای هیات مدیره پرسپولیس را تغییر دهد اما تا الان ما خبری در این ارتباط دریافت نکردیم.
 
وی درباره ناراحتی پروین از برخی از پیشکسوتان پرسپولیس بیان کرد: پروین چهره ملی برای پرسپولیس است و باید حرمتش‌ حفظ شود. برخی از پیشکسوتان پرسپولیس ناخود‌ آگاه باعث ناراحتی پروین شدند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: ما اعضای هیات مدیره سعی می‌کنیم که تیم پرسپولیس را از حاشیه‌ها دور کنیم تا به تیم ضربه ‌مهلکی وارد نشود.
 
نامی درباره پاداش هدایتی به بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: هدایتی پاداش بسیار خوبی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته است که این پاداش در ماه آینده به بازیکنان داده می‌شود.
 
وی درباره مراسم جشن قهرمانی نیم فصل پرسپولیس بیان کرد: این مراسم در هتل آزادی با حمایت یکی از بانک‌های خصوصی برگزار شد بانک مذبور‌16 تا 24 سهام در اختیار بازیکنان قرار داد همچنین رویانیان‌ هم در این مراسم صحبت کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعضای هیات مدیره تا زمانی که در باشگاه هستیم سعی می‌کنیم که از رويانيان حمایت‌ کنیم تا تیم پرسپولیس قهرمان لیگ سیزدهم شود.
 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)