ناهید کیانی می‌گوید بازی‌های پرسپولیس را همیشه تماشا می‌کند.

ناهید کیانی دارنده مدال نقره المپیک پاریس پس از حضور در جشن 60 سالگی پرسپولیس گفت: سلام به همه، خیلی خوشحالم که اینجام. چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم و همیشه همراه این تیم خواهیم بود.

او در مورد بستن صفحه مجازی خود و همچنین گرفتن پاداش مدال طلا عنوان کرد: من قبل از المپیک از فضای مجازی خداحافظی کردم و قول دادم که پست بعدی‌ام مدال المپیک خواهد بود و خوشحالم به قولم عمل کردم. در مورد پاداش هم به من لطف داشتند و گفتند چون تاریخ‌سازی کردی و اولین بانویی هستی که به فینال رفتی، پاداش طلا به تو تعلق پیدا می‌کند.

کیانی درباره هواداری خود از پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس همیشه نشان داده که تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست حتی اگر در جدول شرایط خوبی نداشته باشد. من در بازی که پرسپولیس سه گل عقب بود و لحظات آخر برنده شد در اردوی تیم ملی بودم و با کامبک پرسپولیس گریه کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)