مجید جلالی به بیان ناگفته های خود از بازی ذوب آهن و فولاد در هشتمین دوره لیگ برتر پرداخت.

به گزارش اوج جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی فولاد و ذوب آهن در لیگ هشتم  که با شکست ذوب آهن و در نتیجه قهرمانی آبی پوشان در آن مسابقات همراه شد اظهار داشت:آن فصل شرایط جدول به گونه ای بود که برد و باخت زیاد برای ما فرقی نداشت.اما برای تعیین قهرمانی مهم بود.

وی افزود:صبح بازی در هتل بازیکنان نزد من آمدند و گفتند که باشگاه با لوکا به توافق رسیده.من نزد مسوولان باشگاه رفتم و آنها هم این خبر را تأیید کردند.جو بدی حکمفرما شد و جمع کردن تیم کار سختی بود.

جلالی ادامه داد:بچه ها را فراخواندم و به آنها گفتم که فوتبال حرفه ای است و باید مسایل را بپذیریم.مهم این است که در این بازی خودمان را نبازیم.تصمیمی است که گرفته شده و من هم گلایه ای ندارم.

جلالی درباره اینکه چرا قبل از بازی این خبر را به او دادند و آیا قرار گرفتن ذوب آهن و فولاد زیر نظر یک وزارتخانه می توانست در طرح این موضوع نقش داشته باشد،تنها به ذکر یک جمله بسنده کرد:نمی دانم!

وی افزود:بعد از بازی استقلالی هایی که در پاس شاگردم بودند با من تماس گرفتند.یادم نیست که آقای قلعه نوعی هم با من صحبت کرده باشد یا نه.

جلالی درباره جمله قلعه نوعی درباره وی که گفته بود:"جلالی خیلی مرده"اظهار داشت:من شرایط مربیان را درک می کنم.آقای قلعه نوعی در آن لحظه احساسی شد و این حرف را زد.راستش وقتی جمله را شنیدم واکنش خاصی نشان ندادم.شاید اگر من هم جای او بودم همین جمله را می گفتم و همین احساس را داشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)