پرسپولیس نیوز : دبیر کل فدراسیون فوتبال از حضور دنیل داوری در دیدار ایران مقابل کویت خبر داد.

مهدی محمد نبی درباره آخرین وضعیت حضور دنیل داوری در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: از آنجایی که تیم دنیل داوری در با امتیاز خوبی در بالای جدول قرار دارد فکر می‌کنم در بازی با کویت، او تیم ملی ایران را همراهی خواهد کرد.

وی درباره برنامه سفر کی‌روش به اروپا یادآور شد: کی‌روش هم برای دیدن خانواده‌اش از ایران رفته و هم این‌که قرار است در این سفر یکی از بازی‌های شجاعی را ببیند. پس از آن هم به آلمان می‌رود تا با سرمربی و رییس باشگاه اینتراخت براونشوایگ ملاقاتی داشته باشد. یک لژیونر جدید هم داریم که قرار است او را از نزدیک ببیند و وضعیتش را بررسی کند و در نهایت هم 10 مارچ در تهران خواهد بود.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: 28 اسفند اردوی پنج، شش روزه‌ای در امارات خواهیم داشت. چهار فروردین تیم ملی به کویت می‌رود، ششم هم بازی خواهیم داشت. بعد از آن تیم به تهران برمی‌گردد و بازیکنان به تیم‌هایشان ملحق می‌شوند. در دهه سوم اردیبهشت اردویی برای سه دیدار در انتخابی جام جهانی خواهیم داشت. خوشبختانه زمان این بازی‌ها به گونه‌ای است که لژیونرها می توانند در اردوها، تیم ملی را همراهی کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که بخشش گل‌محمدی پس از جلسه شما و کفاشیان با رویانیان این شائبه را به وجود آورده که توصیه‌هایی صورت گرفته گفت: آنچه مشخص است فدراسیون فوتبال براساس گزارشاتی که می‌رسد موضوع را بررسی می‌کند. باشگاه پرسپولیس روی اخراج گل محمدی با کمیته داوران اختلاف نظر داشت و بعد از بررسی مجدد دپارتمان داوری به این نتیجه رسید اخراج گل محمدی در آن دقایق بازی درست نبوده و چیز فوق العاده‌ای نیست. آنچه مسلم است باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور سرمایه‌های فوتبال کشور هستند. ما باید وفاقی در فوتبال داشته باشیم، فرقی هم نمی‌کند اگر حق کسی ضایع شده باشد آن را برمی‌گردانیم.

نبی در پایان درباره مراسم یازدهمین سالگرد باشگاه هنرمندان گفت: باشگاه هنرمندان حلقه بین فرهیختگان ورزش وهنر است که مرتب با هم در تماس هستند. بخشی از خانواده‌ای که امشب در میان هنرمندان حضور دارند جزیی از ورزش بودند که با هنر آمیخته شدند وظیفه ما هم شرکت در این مراسم است و هر کاری که از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)