خبرگزاری پرسپولیس : دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: خبر توهین علی کریمی به خبرنگاران صحت ندارد و از رسانه های می خواهم در آستانه بازی مهم با کره جنوبی به آن نپردازند.

مهدی محمدنبی روز دوشنبه افزود: دقیقا از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم، اما از طریق روابط عمومی فدراسیون مسئله را بررسی کردیم و مشخص شد که یک سوء تفاهم پیش آمده است و بدون شک حل می شود.

وی افزود: برای اهتزاز پرچم ایران بازیکنان تیم ملی و رسانه ها یکی هستند و در آستانه بازی با کره جنوبی بهتر است وارد این حواشی نشویم تا با کمک یکدیگر در این مسابقه سخت به پیروزی برسیم.

نبی گفت : خواهش من از رسانه ها این است که اصلا به این موضوع نپردازند چون صحت ندارد و رابطه خوب بازیکنان و خبرنگاران را خراب می کند.

وی در باره شکایت علی کریمی از برخی روزنامه ها به دلیل انتشار به گفته وی خبر غیرواقعی توهین به خبرنگاران گفت: حرف کریمی این است که نقل قول دروغی از سوی او منتشر شده است و او قصد شکایت از کسی که این نقل قول را مطرح کرده است را دارد.شکایت او ربطی به رسانه ها ندارد.

برخی از روزنامه های ورزشی امروز اخباری منتشر کردند که بر اساس آن علی کریمی در گفت وگویی خصوصی مدعی شده است که می تواند خبرنگاران را با 50 هزار تومان بخرد. کریمی در واکنش به انتشار این اخبار قصد شکایت از منابع انتشار آن را دارد.

دیدارحساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی درچارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز 25 مهرماه جاری در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزا رمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)