مرجع خبری پرسپولیس : دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: رای دو بازیکن خاطی پرسپولیس صادر شده اما هنوز به دستم نرسیده که آن را ابلاغ کنم.

 

مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم درباره اینکه چرا حکم رضایی و نصرتی دو بازیکن خاطی پرسپولیس در دیدار با داماش اعلام نمی‌شود، گفت:

فدراسیون دستور موقتی صادر کرده و رای در موعد مقرر خود اعلام خواهد شد. محمد نصرتی در بازی با بحرین باعث شادی میلیون‌ها ایرانی شد و در طول فعالیت خود در ورزش زحمات زیادی کشیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که این رای چه زمانی صادر می‌شود، گفت: رای خاطیان صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده که آن را ابلاغ کنم.

وی در خصوص تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر شکایت فتح‌الله‌زاده از مایلی کهن گفت: اگر قرار باشد شمشیری به دست بگیریم و زشتی‌های فوتبال را به رخ بکشیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. مایلی کهن و فتح‌الله‌زاده به این ورزش خدمات فراوانی انجام دادند و باید تلاش کنیم که از خدمات ‌آنها بیشتر استفاده کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات این فدارسیون گفت: با توجه به توصیه وزیر محترم ورزش انتخابات قطعا برگزار می‌شود. مقرر شده بود پیشنهاداتی در خصوص اصلاحات اساسنامه به ما ارائه شود اما با وجود زمان کم به نظر می‌رسد انتخابات به تعویق نیفتد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی امید گفت: وکلای فدراسیون همچنان در حال پیگیری مسئله هستند و همانطور که اعلام کردند شانس موفقیت ما 50 به 50 است.

نبی در خصوص وضعیت مالی فدراسیون گفت: ما باید کارها را به روز انجام دهیم و اگر بودجه فدراسیون تامین نشود، به مشکل برخواهیم خورد.

وی در خصوص اینکه آیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: من این کار را انجام نمی‌دهم و به عنوان دبیر مجمع فعالیت‌ خواهم کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)