پرسپولیس نیوز : دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:نگران نباشید ،من و کی روش از پس هم برمی آییم.

مهدی محمد نبی درباره شرایط تیم ملی در گروه خود در مقدماتی جام جهانی برزیل در برنامه ورزش از نگاه دو عنوان کرد:یکی از جذابیت های فوتبال همین است که نتایج در زمین رقم میخورد.به هر حال فوتبال ملی مل با حضور کی روش به سبکی که او می خواست جلو رفت.البته می شود گفت داشته های ما بیش از این هست که می بینیم ولی نیاز است  حمایت لازم را داشته باشیم.در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی،ما سه بازی داریم  وازبکسنان که می توان گفت حریف اصلی ماست دو بازی درپیش دارد.به هر حال  گروه، گروه سختی است. از روز اول هم یکی از کسانیکه گفت گروه سحتی است خود من بودم .

وی ادامه داد:الان موقع برداشت تیم ملی از داشته های لیگ برتر کشور و آسیا است.به نظرم می آید اگر قطر را در دوحه ببریم  صعودمان راحت تر خواهد بود.در این شرایط به احتمال90 درصد به عنوان یکی از دو تیم صعود می کنیم.ما یک بحثی در فوتبال داریم که تیمی که به برد عادت کند،برد پشت سرش می آید.پس از بازی کویت با نکونام و کی روش در این باره حرف زدیم. درست است که یک بر یک نتیجه خوبی بود اما می توانست با برد همراه باشد.ما باید یاد بگیریم ببریم.در مسابقات آتی سخت ترین حریف ما قطر هست.در سالهای اخیر ما معمولا در کره نباخته ایم.

سرپرست تیم ملی درباره فشردگی بازی های آتی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد:به هر حال این شرایطی است که برای ما رقم خورده است.از قبل از عید در جلساتی که داشتیم برنامه ریزی کرده ایم. اردویی هم  در یکی از شهرهای خودمان یا یکی از کشورها خواهیم داشت که با قطر هوای مشابهی دارد.ضمن اینکه بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق و  یا عمان در آن کشور در دستور کار است.البته اگر بتوانیم یک بازی هم در تهران خواهیم داشت.تیم هایی هم انتخاب کردیم که به لحاظ فوتبالی خوب هستد.

 وی درباره تعداد زیاد مرخص های کارلوس کی روش عنوان کرد:ایشان قراردادی که منعقد کردند تعداد روزهایی که می تواند به مرخصی برود تعریف شده است.در کنار این پیش می آید که او برای تماشا و بررسی بازی های لژیونرها به خارج از کشور می رود.

وی ادامه داد:از دید من هر چیزی باید از شروعش محکم شود.یک عادتی است.وقتی این عادت راخوب رهبری کنید این اتفاقات پیش نمی آید.کی روش ه عنوان سرمربی تیم ملی مرخصی اش مشخص است.اگر موجه نباشد فدراسیون در پرداخت با او اعمال می کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره این مساله که گفته می شود کی روش در محدوده مدیریتی ورود می کند و برای مثال در مقطعی تیم ملی سرپرست نداشت گفت:کی روش در محدوده کاری خودش ابتکارهای خوبی دارد ولی در بحث اختیارات بنده ورود نمی کند.در محدوده رییس فدراسیون ورود نمی کند.در آن مدت که تیم ملی سرپرست نداشت ما باید یک هارمونی ایجاد می کردیم که مشکل دوتا نشود.نداشتن سرپست یک بحث است ولی اینکه سرپرست باشد اما هماهنگ نباشند دو تا مشکل وجود دارد.

وی درباره اینکه آیا با سرمربی تیم ملی دچار مشکل نشده است با خنده گفت:نگران نباشید ،من و کی روش از پس هم برمی آییم.

سرپرست تیم ملی افزود:نمی خواستم بگویم اما همین مرخصی که رفته به خاطر کسالت شدید مادرش بود.چون موضوعات شخصی است تا به امروز نگفته بودیم.کفاشیان اجازه داد برود و حتما با روحیه بالاتر برگردد.

وی درباره این شایعه که علیرضا منصوریان به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود گفت:فکر نمی کنم.او باید تیم اکبر محمدی جوانان را که الان تیم امید است آماده کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره پایان مجوز حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال عنوان کرد:قانون برای همه ما ملاک است.کفاشیان منتخب مجمع است.اگر مجوزی گرفته است وزارت ورزش و جوانان گرفته که باید تمدیدشود.

وی درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان به احتمال زیاد این مجوز را تمدید نمی کند گفت:ما روز شنبه  با کفاشیان در وزارتخانه بودیم.

نبی در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان با توجه به این جلسه حل شده است یا نه اظهار داشت:بعضا کدورت هایی هست که در سال نو از بین می رود.

وی درباره اینکه سرپرست تیم استقلال ،سرپرست کمیته جوانان فدارسیون فوتبال هم هست و آیا این مساله در کار او خللی به وجود نمی آورد گفت:ماجدی تا پایان این فصل با استقلال قرارداد داشت.قرار است او تا پایان فصل  در استقلال بماند  و از فصل بعد به طور کامل در فدراسیون باشد

نبی درباره اینکه سرانجام لیگ سیزدهم با 18 تیم برگزار می شود  یا 16 تیم اظهار داشت:در جلسه آخر سال گذشته هیات رییسه یکی از بحث ها همین بود و قرار شد چون باید کارشناسی تر روی  آن بحث شود در  جلسه بعدی درباره آن صحبت شود.

وی درباره اینکه چرا فینال جام حذفی تک بازی است و آن را رفت و برگشت برگزار نمی کنند نیز گفت: طبق آیین نامه ای که در ابتدای فصل ابلاغ شده فینال یک بازی است و همان مبنای عمل است مگر اینکه هیئت رئیسه سازمان لیگ جلسه بگذارد و تصمیم بگیرد برنامه را تغییر دهد و این مساله 100 درصد قابل بررسی است و آقای کاظمی دبیر سازمان لیگ ملزم به اجرای آن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)