در سه ديدار همزمان هفته چهاردهم ليگ برتر ملوان با پيروزي برابر آلومينيوم هم‌امتياز استقلال شد و راه‌آهن و فولاد متوقف شدند.

سه ديدار همزمان از هفته چهاردهم ليگ برتر از ساعت 15:30 در شهرهاي انزلي، اصفهان و قم برگزار شد. در يکي از اين بازي‌ها ملوان چهارمين برد متوالي خود را به دست آورد و همانند استقلال 25 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

 

 

 دو تيم صنعت نفت آبادان و مس کرمان در نيمه اول به تساوي رضايت دادند. در ادامه هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال دو تيم صنعت نفت آبادان و مس کرمان در ورزشگاه تختي آبادان از ساعت 16:50 به مصاف يکديگر رفتند که در نيمه اول دو تيم به تساوي بدون گل دست يافتند.
 

 

 تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز در هفته چهاردهم ليگ برتر برابر سايپا به برتري رسيد. در ادامه هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال عصر امروز و از ساعت 15 دو تيم فجرسپاسي و سايپا در ورزشگاه دستغيب با حضور حدود 2 هزار هوادار به مصاف يکديگر رفتند.

نيمه اول دو تيم به تساوي بدون گل دست يافتند و در نيمه دوم نيز بازي بدون گل دنبال مي‌شد تا اينکه در دقيقه 90 عباس محمدرضايي توانست دروازه سايپا را باز کند و به اين ترتيب فجرسپاسي با نتيجه يک بر صفر برابر سايپا به برتري رسيد.

نتايج بازي‌های این هفته به شرح زير است:

 

* نفت تهران سه – سپاهان چهار

 

* گهر دورود صفر – استقلال دو

 

* تراکتورسازی دو – داماش دو

 

* فجرسپاسی یک – سایپا صفر

 

* نفت آبادان صفر – مس صفر

* ملوان انزلي يک – آلومينيوم هرمزگان صفر

* صباي قم صفر – فولاد خوزستان صفر

* ذوب آهن اصفهان صفر – راه آهن صفر
 

* پرسپولیس شش – پیکان صفر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)