تيم فوتبال تاتنهام برابر ميزبان خود به تساوي رسيد.

از هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس چهار بازي ديگر برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال ويگان ميزبان تاتنهام بود که اين بازي در پايان با نتيجه تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت.

گرت بيل در دقيقه 9 براي تاتنهام گلزني کرد اما در ادامه بويس 11 و مک‌منامن 49 براي ويگان گلزني کردند تا اين تيم 2 بر يک پيش بيفتد.

اما بويس با گل به خود در دقيقه 89 موجب شد تا تاتنهام در اين بازي به تساوي 2 بر 2 برسد.

تاتنهام با اين تساوي 63 امتيازي شد و موقتا به رده چهارم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس صعود کرد و ويگان نيز 33 امتيازي شد.

در ساير مسابقات نتايج زير به دست آمد:

اورتون يک فولام 0

ساوتهمپتون 0 وست‌برومويچ 3

استوک سيتي 1 نوريچ 0

 در آخرين بازي امشب از هفته سي و پنجم ليگ برتر انگليس تيم فوتبال نيوکاسل يونايتد در ورزشگاه خانگي خود سنت جيمز پارک و در حضور 52 هزار و 351 تماشاگر با 6 گل مغلوب ليورپولي شد که در هفته اخير روزهاي پر دردسري را به دليل رفتار غير ورزشي لوئيز سوارز که منجر به محروميت 10 جلسه‌اي اين بازيکن هم شد، پيش روي خود مي‌‌ديد.

اگر 3، استوريج 54 و 60، هندرسون 17 و 76 و بوريني 74 براي قرمزهاي آنفيلد گلزني کردند و اين در شرايطي بود که نيوکاسل از دقيقه 75 در پي اخراج دبوچي از زمين مسابقه 10 نفره به بازي ادامه مي‌داد.

به گزارش فارس، ليورپول با اين برد 54 امتيازي شد و در رده هفتم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس باقي ماند و نيوکاسل نيز با 37 امتياز شانزدهم باقي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)